PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
خبر لغو بازی ایران و یونان در حالی شب گذشته اعلام شد که دلیل این لغو بازی عنوان نشده بود.




کیهان ورزشی-


به نقل از سایت اسپورت تایم یونان، طبق گزارش رسانه‌های خارجی از جمله خبرگزاری EPA بازی‌های دوستانه یونان برابر ایران و نیجریه لغو شد. مدتی قبل  فدراسیون فوتبال یونان از همتای ایرانی خود پاسخ منفی برای برگزاری بازی دوستانه در تاریخ 12 خرداد را دریافت کرد. طبق گزارش برخی رسانه‌های یونانی این بازی‌ها باید در استانبول و نه در آتن برگزار می‌شدند و به همین دلیل لغو شده است. یونانی‌ها تمایل داشتند که در کشور خودشان میزبان بازی باشند.

این در شرایطی است که شب گذشته خبرگزاری DPA آلمان نوشته بود که سرمربی تیم ملی یونان بازی دوستانه تیمش مقابل تیم ملی کشورمان را لغو کرده است.

در همین حال سایت اینسایدر اسلوونی درباره لغو ناگهانی بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال یونان و ایران نوشت: خبر لغو این بازی توسط میخائیل اسکیبه، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال یونان تأیید شده است. دلایل رسمی برای لغو این بازی اعلام نشده‌ اما رسانه‌های یونانی گمانه‌زنی‌هایی دارند که به‌خاطر مسائل سیاسی میان کشورهای یونان و ترکیه و بازداشت 2 عضو ارتش یونان به‌دلیل عبور از مرز دریایی 2 کشور در 2 ماه قبل چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

تیم ملی فوتبال ایران یک بازی دوستانه با لیتوانی در روز 8 ژوئن (18 خرداد) قطعی کرده که آخرین بازی پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه محسوب خواهد شد. یونان نیز به‌دنبال حریف دیگری در زمان مشخص‌شده به‌جای بازی دوستانه با ایران است.

 ایران هم‌اکنون اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه برپا کرده و دوشنبه هفته جاری با تیم ملی این کشور بازی دوستانه برگزار می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار