PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص رقم قرارداد امیر قلعه‌نویی گفت: ریخت وپاش در سپاهان صحت ندارد و قرارداد قلعه نویی با تمام آپشن‌هایش نزدیک به ۳ میلیارد است.


کیهان ورزشی-


مسعود تابش گفت: گام اول ما برای فصل پیش رو انتخاب یک سرمربی قوی و در حد واندازه های سپاهان برای بازگشت به دوران خوب و درخشان بود که با آمدن قلعه نویی این مساله محقق شد. عملکرد گذشته نشان می‌دهد که ما با قلعه نویی دوران خوب و درخشانی داشتیم. دورانی که اگر ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم حتی قهرمان آسیا هم شویم.

وی افزود: قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایرانی است. طی دو سال همکاری که با او را داشتیم با خصوصیاتش آشنا شدیم و بنابراین توانمندی‌های او بر هیچ‌کس پوشیده نیست. برای بازگشت قلعه نویی به سپاهان هر دو طرف علاقه‌مند بودیم. قلعه نویی از همان زمانی که از سپاهان رفت همیشه از سپاهان به نیکی یاد کرده شاید اگر بعد از قهرمانی در فصل دهم، قلعه نویی از سپاهان نمی‌رفت و این همکاری‌ها ادامه پیدا حتی می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم.

مدیر عامل سپاهان در خصوص روند برنامه‌های سرمربی جدید سپاهان گفت: قلعه نویی برنامه‌هایش را ارائه کرده که بر اساس آن تمرینات تیم از ۲۵ خردادماه شروع می‌شود. یک اردوی داخلی و یک اردوی خارجی را پیش بینی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: قلعه نویی حدود ۸۰ درصد بازیکنان مدنظرش را مشخص و اعلام کرده اما به لحاظ حرفه‌ای درست نیست الان اسمی از بازیکنان ببریم. با او برای دوره جدید برنامه‌ها و اهداف بزرگی را ترسیم کردیم، استراتژی ما ابتدا کسب سهمیه آسیایی است و برای سه یا چهار سال آینده هم قهرمانی در آسیا هدفگذاری کرده‌ایم. سپاهان یک تیم معمولی تیمی ریشه دار و پرهوادار است. باید از هوادارانمان تشکر کنیم، فصل گذشته هم با وجود نتایج بدی که داشتیم در هر بازی به طور معمول ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد.

تابش ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم با تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان، در این فصل هواداران بیشتری برای حمایت از سپاهان به ورزشگاه بیایند تا دوباره همان سپاهانی شویم که می‌خواست همیشه قهرمان بماند.

وی در خصوص مبلغ قرارداد قلعه نویی و ریخت و پاش‌هایی که گفته می‌شود در سپاهان صورت می‌گیرد، تاکید کرد: ما یک تیم صنعتی هستیم، نمی‌دانم چرا همیشه این بحث‌ها در مورد تیم‌های اصفهانی به خصوص سپاهان هست. ریخت و پاش در مورد ما صحت ندارد. کپی قراردادها را به صورت شفاف به شورای عالی ورزش باشگاه‌های صنعتی ارائه کردیم تا جای هیچ بحثی نباشد. قرارداد قلعه نویی با تمام آپشن‌هایش نزدیک ۳ میلیارد تومان است.

تابش ادامه داد: سپاهان یک باشگاه به معنای واقعی است که در رشته‌ها و رده‌های مختلف تیم داری می‌کند، ما در حدود ۷۰ رده و بخش با بیش از ۲۰۰۰ مربی و ورزشکار را حمایت می‌کنیم. بنابراین طبیعی است که بودجه سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها و باشگاه‌ها بیشتر اعلام شود، بودجه باشگاه فقط به تیم فوتبال اختصاص ندارد و شامل تمام رشته‌ها می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اسامی که از آمدن آن‌ها به سپاهان نام برده شده تا چه حد صحت دارد، گفت: نظر قلعه نویی در مورد محسن مسلمان مثبت است و بازگشت او به سپاهان بسته به مذاکراتی دارد که با وی انجام می‌دهیم. کی‌روش استنلی هم بازیکنی است که نامش در لیست قلعه نویی است که البته توافق مالی در مورد او بسیار مهم است چون قرار نیست ارقام نجومی در مورد قرارداد بازیکنان داشته باشیم.

مدیر عامل سپاهان همچنین در خصوص استفاده از محرم نویدکیا در کادر فنی تیم تاکید کرد: آن گونه که شنیدم قلعه نویی نیز علاقه‌مند به همکاری با نویدکیا است، ما هم مشکلی در این زمینه نداریم. نویدکیا کاپیتان و بازیکن بزرگی بوده که می‌تواند به سپاهان کمک کند، صحبتی هم که با او داشتم یکسری نقطه نظرات فنی داشت که در نهایت همکاری اش با سپاهان بستگی به مذاکراتش با قلعه نویی دارد.


ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار