PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
حامد حدادی ستاره بی‌نظیر بسکتبال ایران و آسیا تصمیم گرفته در اردوی چین که به گفته خودش مناسب تیم ملی نیست شرکت نکند و این روزها در آکادمی ملی المپیک تنها تمرین می‌کند.
کیهان ورزشی-
در جریان تمرین تیم ملی بسکتبال در ابتدای هفته گذشته اتفاقی می‌افتد که باعث ناراحتی حامد حدادی ستاره تیم ملی شد و  او با ابراز ناراحتی از شرایط تمرین از سالن آزادی خارج شد. او چند روز بعد از این اتفاق به تنهایی در آکادمی ملی المپیک تمریناتش را ادامه داد. پس از چند روز گویا حدادی صبح‌ها در آکادمی و عصرها در اردوی تیم ملی تمرین کرده و تصمیم گرفته که در اردوی چین نیز شرکت نکند.

حدادی پیش از این نیز در جمع خبرنگاران از اعزام تیم ملی به چین گلایه کرده بود و تاکید داشت که تدارکات در چین به سود تیم ملی نخواهد بود چرا که حریفان ملی‌پوشان را آنالیز می‌کنند. البته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون نیز در پاسخ به حدادی گفته بود که شاید چون او در لیگ چین دست به توپ است سفر به این کشور برایش تکراری شده‌ باشد.

حدادی صبح امروز هم در آکادمی ملی المپیک تمرین کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای پنجره سوم انتخابی جام جهانی و رقابت با قزاقستان و قطر آماده می‌کند. سپس ملی‌پوشان باید در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کنند و به دنبال قهرمانی هستند.

ملی‌پوشان ایران با ترکیبی ناقص بامداد یکشنبه راهی چین می‌شوند. حامد حدادی،‌ ارسلان کاظمی و سعید داورپناه به چین نمی‌روند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار