PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
دروازه‌بان با تجربه مصری‌ها می‌گوید باید جلسه‌ای در رابطه با روزه گرفتن بازیکنان مصر در جام جهانی و روزهای قبل از آن تشکیل شود.
کیهان ورزشی-
تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر بعد از سال‌ها توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم دیشب (جمعه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال کویت رفت که این مسابقه برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم مصری‌ها شرایط ویژه‌ای را در راه آمادگی برای جام جهانی 2018 روسیه سپری می‌کنند.

عصام الحضری، دروازه‌بان 45 ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر که مسن‌ترین بازیکن جام جهانی محسوب می‌شود در ارتباط با روزه گرفتن مصری‌ها در طول جام جهانی، گفت‌: بازی اول ما برابر اروگوئه در شرایطی برگزار می‌شود که احتمالا بازیکنان ما روزه باشند. روز گرفتن اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد ولی از طرفی حضور پر قدرت در جام جهانی نیز برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر قرار است به زودی جلسه‌ای با بازیکنان داشته باشیم و در آن تصمیم گیری کنیم که آیا در روزهای منتهی به بازی با اروگوئه بازیکنان روزه باشند یا خیر.

علاوه بر تیم‌هایی نظیر مصر، ایران، عربستان و سنگال که بازیکنان مسلمان زیادی در ترکیب خود دارند، خیلی از بازیکنان بزرگ مسلمان نظیر پل پوگبا، مسوت اوزیل، انگولو کانته ، مروان فلاینی نیز از چنین شرایطی برخوردار هستند و قرار است با مشاوران تغذیه خود در ارتباط با روزه گرفتن در یک هفته‌ پایانی ماه مبارک رمضان صحبت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار