PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد بازیکنانی که در تیم های آسیایی حضور دارند و به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت شدند را اعلام کرد.
کیهان ورزشی-
سایت کنفدراسیون فوتبال ۱۷ بازیکن حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به همراه تیم های ملی خودشان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت شدند را معرفی کرد که استقلال و چونبوک موتوز کره جنوبی بیشترین سهم را داشتند.

*استقلال(۴ بازیکن)

هیچ تیمی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعداد بازیکنان ملی پوش استقلال در ترکیب تیم ملی ایران تحت هدایت کی روش برای حضور در جام جهانی بازیکن ندارد. ۳ مدافع از ۷ مدافعی که برای تیم ملی ایران دعوت شدند از آبی پوشان است. پژمان منتظری، روزبه چشمی و مجید حسینی ۳ مدافع ملی پوش استقلال هستند. امید ابراهیمی، هافبک استقلال به روسیه خواهد رفت.

*الدحیل قطر(صفر)

قهرمان امسال لیگ ستارگان قطر در آستانه آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت یوسف المساکنی ضربه سنگینی به بدنه تیم خورد. المساکنی کاپیتان تیم ملی تونس بود ولی با پاره کردن رباط صلیبی اش به مدت ۶ ماه از میادین دور خواهد ماند و جام جهانی را از دست داد. در نتیجه الدحیل بدون هیچ بازیکنی در جام جهانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

*السد قطر(۱ بازیکن)

السد اگرچه بازیکنی مثل ژاوی هرناندز را در ترکیب خود دارد ولی تنها بازیکنی که از ترکیب این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت می کند مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی ایران است.

*چنبوک موتوز کره جنوبی(۴ بازیکن)

*پرسپولیس(۲بازیکن)

پرسپولیس فصل گذشته که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود در ترکیب تیم ملی ایران ۴ بازیکن مثل همشهری خود استقلال داشت. اما پرسپولیس اگرچه امسال ۴ بازیکنش به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد ولی کی روش، سرمربی پرتغالی ایران ۲ بازیکن پرسپولیس را خط زد. علیرضا بیرانوند و وحید امیری ۲ بازیکن ملی پوش پرسپولیس هستند. کی روش به صورت غافلگیر کننده ای جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس را از لیست ایران خط زد.

*سامسوونگ سوون(۱ بازیکن)

*تیانجین(۲ بازیکن)

*کاشیما آنتلرز (۳ بازیکن)

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار