PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
نماینده مهاباد گفت: ۱۴ نماینده مجلس در تذکری به وزیر ورزش خواستار توضیح درباره علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از ترکیب تیم ملی فوتبال شدند.



کیهان ورزشی-


جلال محمودزاده  با بیان این مطلب، اظهار داشت: ۱۴ نماینده اکثرا از نمایندگان کرد هفته گذشته تذکر کتبی را به وزیر ورزش درباره علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از بازیکنان رده اول کشور از ترکیب تیم ملی فوتبال پرسیدند، این تذکر در راستای پرسش مردم و افکار عمومی برای این اتفاق بود.

وی تاکید کرد: ما در تذکر خود اصلا موضوع تغییر ترکیب تیم ملی را مطرح نکردیم بلکه فقط خواستیم وزیر ورزش توضیح دهد که چرا این بازیکنان رده اول کشور که تا آخرین لحظات جزء ترکیب تیم ملی بودند، خط خوردند.

محمودزاده با تاکید مجدد، گفت: ما کاری نداریم که ترکیب تیم ملی عوض می‌شود یا خیر، حرف‌ ما این است که وزیر ورزش باید پاسخ دهد که چرا این دو بازیکن برجسته عوض شدند، آیا تنها دلیل فنی مطرح بوده یا اینکه دلایل دیگری است؟ این سوال در ذهن افکار عمومی وجود دارد و لازم است وزیر ورزش پاسخ دهد.

وی گفت که تاکنون وزیر ورزش به این تذکر پاسخی نداده است.

برخی رسانه‌ها موضوع نامه ۳۰ نماینده به وزیر ورزش برای تغییر ترکیب تیم ملی را مطرح کرده بودند که طبق توضیحات محمودزاده، این موضوع در قالب تذکر کتبی آن هم از سوی ۱۴ نماینده بوده است.

هفته گذشته کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب تیم ملی فوتبال را اعلام کرد که خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی باعث تعجب و سوال بسیاری شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار