PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
در آغاز دیدارهای هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ لهستان و آمریکا با شکست رقبا جایگاهشان در بالای جدول را تثبیت کردند و استرالیا به نخستین بردش دست یافت.
کیهان ورزشی-
در آغاز روز دوم از هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ و در گروه های چهار گانه از ساعت ۱۶ تیم ملی برزیل میزبان تیم سخت کوش ژاپن بود که در پایان قهرمان المپیک موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسد و جایگاهش در رده سیزدهم جدول رده بندی را با کسب ۱۳ امتیاز تثبیت کند.

در این دیدار زرد پوشان برزیل توانستند در سه ست متوالی و با امتیاز های ۲۶-۲۴، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۰ به پیروزی برسند و تعداد بردهایشان را به عدد چهار برسانند اما در سوی دیگر چشم بادامی ها با دو برد و هفت امتیاز در همان میانه های جدول باقی ماندند.

در دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ انجام شد که در مهمترین آنها تیم ملی روسیه در حالی به مصاف صربستان رفت که در دو دیدار قبلی خود برابر حریفان به پیروزی رسیده بود اما در این بازی با وجود به تساوی کشاندن دیدار در ست پنجم نتیجه را به صربستان واگذار کرد تا تنها یک امتیاز از این دیدار سخت کسب کند و با سه برد و ۱۰ امتیاز در رده پنجم بایستد.

صرب ها هم که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۰، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۱۲-۱۵ به سود خود تمام کردند توانستند با این برد روحیه بخش شروع ضعیف‌شان را جبران و با کسب سومین پیروزی با هفت امتیاز به رده هفتم صعود کنند.

در دیگر دیدار همزمان تیم ملی آمریکا یکی از تیم های بی شکست این دوره از لیگ ملت ها توانست در دیداری آسان برابر تیم قعر جدولی کره جنوبی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود تا با پنج پیروزی و کسب ۱۳ امتیاز جایگاهش در رده دوم را تثبیت کند.

ست های باری با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۱-۲۵ به سود شاگردان جان اسپرا تمام شد تا کره جنوبی هم با قبول پنجمین شکست متوالی و بدون امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

دو دیدار دیگر نیز از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم فرانسه مدعی عنوان قهرمانی توانست با نتیجه سه بر صفر و با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۳ از سد تیم‌ آلمان بگذرد و با کسب چهارمین بردش شکست روز گذشته برابر لهستان را به فراموشی بسپارد.

بازیکنان آلمان هم که پس از برد برابر چین با سخت کوشی زیادی برابر فرانسه بازی کردند اما در نهایت با قبول چهارمین باخت و همان سه امتیاز از رده چهاردهم تکان نخوردند و فرانسه هم با دوازده امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در دیگر دیدار همزمان و در جدال بین تیم های استرالیا و بلغارستان نتیجه ای دور از انتظار رقم خورد و کانگوروها توانستند با استفاده از اشتباهات فردی فراوان بلغارها با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند و با کسب نخستین بردشان به رده سیزدهم صعود کنند.

در سوی مقابل بلغارستان شش امتیازی که روی نوار شکست قرار گرفته است با دو برد جایگاهش در رده دهم را نیز در خطر می بیند.

ست های این بازی با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۴-۲۶ به سود استرالیا پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار