PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کیهان ورزشی-  

امیر علی اکبری در خصوص مبارزه بعدی خود در مسابقات ACB اظهار داشت: ۲۰ مرداد در لندن با دنیل اوملیاژک از لهستان مبارزه می‌کنم و امیدوارم در این رقابت به پیروزی دست پیدا کنم. این دومین بازی من در ACB است و باید با دومین پیروزی همراه باشد. 
وی افزود: پیش از این قرار بود با فایتر دیگری مبارزه کنم که خودش را به مصدومیت زد، اما این لهستانی که تازه به ACB آمده هم یکی از قدرتمندترین کسانی است که تا حالا دیدم. او در ۳۰ مسابقه گذشته ناک اوت نشده است. 
قهرمان MMA جهان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند طلسم ناک اوت فایتر لهستانی را بشکند، تصریح کرد: تلاشم را انجام می‌دهم و باید ببینم خدا چه می‌خواهد. در اکثر مبارزاتم با ناک‌اوت پیروز شدم و تلاش می‌کنم «اوملیاژک» هم به سرنوشت رقیبان قبلی من گرفتار شود! 
علی اکبری در واکنش به اینکه آیا فایتر لهستانی برایش کٌری خوانده یا خیر، گفت: فعلا که «اوملیاژک» پسر خوبی بوده و چیزی نگفته، اما شنیدم لقب او خرس لهستانی است. من امثال این خرس‌ها را زیاد شکست دادم و القاب در مبارزه پیروز نمی‌شوند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همانند مبارزات قبلی، علیرضا استکی به عنوان مربی کنار من خواهد بود و می‌خواهیم با کمک هم مبارز لهستانی را شکست دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار