PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: کی‌روش را نه تنها تا جام ملت‌ها بلکه باید سالیان سال در تیم ملی نگه داریم.

کیهان ورزشی-


علی پروین در خصوص مصاحبه‌ای که از قول او در فضای مجازی پخش شده و اینکه او گفته به جای مجید حسینی باید سیدجلال حسینی در تیم ملی بازی می‌کرد، گفت:‌ اتفاقا متاسفم که در فضای مجازی هر مصاحبه‌ای را که می‌خواهند از قول مربیان، مدیران، بازیکنان و پیشکسوتان می‌نویسند. من اهل شکایت کردن نیستم اما می‌خواهم این حرف‌ها که از قول من زده شده را تکذیب کنم.

وی ادامه داد: من هیچ مصاحبه‌ای درباره مجید حسینی انجام ندادم.اتفاقا به نظر من او که در 22 سالگی به این خوبی در جام جهانی بازی می‌کند واقعا آدم کیف می‌کند.من لذت بردم که یک جوان مقابل اسپانیان اینطور بازی کرد و واقعا به وجود چنین جوانی افتخار می‌کنم. امیدوارم از قول من دیگر دروغ ننویسند.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اینکه نظرش درباره بازی با اسپانیا چیست، افزود:بازیکنان تیم ملی فوق‌العاده بودند و دیدیم که بعد از بازی چقدر مردم خوشحالی کردند. همین مسئله نشان می‌دهد که مردم از بازی تیم ملی راضی هستند. چند سال قبل مردم از اینکه تیم ملی با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنند می‌ترسیدند اما اینقدر تیم ملی این روزها خوب بازی می‌کند که الان مردم برای بازی با پرتغال لحظه‌شماری می‌کنند.این نشان می‌دهد که مردم چقدر از وضعیت تیم ملی راضی هستند. البته پرتغال تیم خوبی است اما مردم منتظر بازی با این تیم هستند و دیگر از بازی با تیم‌های بزرگ دنیا نمی‌ترسند.

پروین درباره آینده کروش هم افزود:شنیدم که کارهایی برای تمدید قرارداد با کروش انجام شده اما به نظر من نباید او را تا جام ملت‌ها نگه دارند بلکه باید کاری کنند که این مربی سال‌ها در تیم ملی حضور داشته باشد.واقعا آدم لذت می‌برد بازی‌های تیم ملی را می‌بیند و من و همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال از عملکرد کی‌روش و تیم ملی رضایت داریم.


فارس

برچسب ها: علی پروین
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار