PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کیهان ورزشی-

بازی تماشاگر پسند دو تیم کلمبیا و لهستان با پیروزی نماینده امریکای جنوبی خاتمه یافت.کلمبیا در این مسابقه فراتر از بازی نخست در جام جهانی ظاهر شد و حریف اروپایی خود را با دو گل مغلوب کرد.خامس رودریگز  هافبک – مهاجم کلمبیا در این مسابقه سازنده گل اول تیم ملی کشورش بود و در طول نود دقیقه مسابقه هم بارها با پاس های خوب و موثرش خط دفاع لهستان را بهم ریخت و همگان را به یاد بازیهای دیدنی اش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انداخت.

کلمبیا در این مسابقه یک ستاره دیگر هم داشت که یکشنبه شب همه کار کرد. در همه جای زمین حضور داشت و اصلا همه را به یاد ستارگان اسبق فوتبال جهان انداخت که برای پیروزی تیم خود در همه جای میدان دیده می شدند و پست مشخصی نداشتند.بازیسازی می کردند، پاس گل می دادند و آخر سر هم برای تیمشان گلزنی می کردند.خوان کوادرادو وینگر کلمبیایی ها در بازی برابر تیم ملی لهستان در همه جای زمین بود. 
 
در دو جناح دیده می شد و با پاس های فوق العاده اش بارها خط دفاع حریف را زمین گیر کرد. هماهنگی او با خامس به شکلی بود که این دو در زدن کرنرها و ارسال پاس های بلند و کوتاه با هم هماهنگ بودند .کوادرادو پست مشخص نداشت و هر جا بازی برای کلمبیا گره می خورد او از راه می رسید و توپ را به کلمبیایی ها می رساند.نظیر این بازیکن را می توان در جام های جهانی  گذشته پیدا کرد.یک بازیکن در همه جای زمین!

*کیوان طباطبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار