ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن نخواهد کرد.
کیهان ورزشی-
رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اینکه در جام جهانی 2018 روسیه فرصت بازی برای تیم ملی را به دست نیاورد، بامداد امروز (پنجشنبه) به طور رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و اعلام کرد دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن نخواهد کرد.

قوچان نژاد شش سال پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن کرد و گل صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل و تنها گل تیم ایران را در این مسابقات به ثمر رساند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان رضازاده
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
سلام. در روزهایی که فوتبال بهانه ای بود برای شادی و اتحاد این خبر بیادمان آورد که خیلی فراموشکار شده ایم. فراموش کردیم روزهای سخت مقدماتی ۲۰۱۴ رو. یادمون رفت سه بازی مهم رو که هر سه رو باید میبردیم و فراموش کردیم مردی رو که یکی از مهمترین نقشها رو در اون صعود دراماتیک داشت. مردیکه حماسه ساز اولسان نامیده شد و پس از خداداد عزیزی و هادی طباطبایی سومین و تا امروز آخرین فوتبالیستی است که لقب حماسه ساز را میگیرد. ما یادمان نیست گل او به بوسنی را که رضا را در تاریخ فوتبال ما جاودانه کرد او هفتمین گلزن ایران در جامهای جهانی بود. گلهای او به امارات و عراق در استرالیای ۲۰۱۵ را نیز بیاد نمیاوریم همچنین گل مهم او به قطر در بدترین بازی ما در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را. در اهمیت این گل همین بس که پیامدش جنجالی کم نظیر بود اما ما دوست داشتیم گل دوممان را قاب کنیم. رضا در آخرین بازی ملی اش در استانبول عامل اصلی تنها گل ما بود که اگر نبود هند بیجای مدافع ترک گل هجدهم وی نیز ثبت میشد. در جام جهانی یک دقیقه نیز به او بازی نرسید تا دیگر فورواردهای ما خودخواهانه بهترین موقعیت ها را یک بیک خراب کنند و تحسین هم بشوند. اصلا مگر کسی جرات انتقاد از ایشان را دارد. منتقدین انها افرادی تن پرور و راحت طلب اند که از سر شکم سیری انتقاد میکنند و آنها بهترین بازیکن تیم ملی اند. رضا قوچان نژاد پسرخاله من نیست و بخداوندی خدا تا امروز جز در جعبه جادویی و شبکه های اجتماعی ایشان را ندیده ام اما آنچه ناراحتم میکند بیعدالتی هایی است که در حق او و کسانی که در خارج از ایران بدنیا آمده اند در رسانه های ورزشی ایران بکرات مشاهده کردم. عادل فردوسی پور دهها بار از بهترین گلزن فصل اخیر لیگ هلند میگوید اما حتا یکبار نیز به کسی که سال گذشته همین تعداد گل را در همان لیگ بثمر رسانید نمیکند. شب گذشته محمدرضا احمدی خبر خداحافظی گوچی را در برنامه جام ۲۱ مطرح میکند اما واکنش عادل تنها دو جمله است. احتمالا چون بازی نکرده و سعی میکنیم در برنامه بعد باهاش تماس تلفنی بگیریم... و بلافاصله ادامه سخنانش را پی میگیرد. شما تصور کنید اگر گوچی یکی از افراد دارای روابط خاص با عادل بود او چکار میکرد. از شبکه وقت اضافه میخواست و هرجور بود طرف مقابل را روی خط میاورد تا صحت و سقم خبر را از وی جویا شود و در طی تماس بارها سعی میکرد وی را از تصمیمش منصرف کند. این نمونه رفتار را بارها از ایشان مشاهده کرده ایم بهمین دلیل اینجا زبان به شکایت گشودم شاید که شنونده ای برای سخنان من پیدا شود. اما زهی خیال باطل من کجا و جناب فردوسی پور کجا من شهروندی درجه چندمم و ایشان...!!!! ؟؟؟؟!!!
یا علی. پیمان رضازاده.شیراز. ۹۷.۴.۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
حیفففففففف
بازیکن بزرگی بود ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها