عید سعید غدیر خم را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - June 26 2024
کد خبر: ۳۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در صدد هستیم تا شرایط حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول را در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی فراهم کنیم.


کیهان ورزشی-

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان حضور روحانی رییس جمهور یا جهانگیری معاون اول رییس جمهور را در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در صددیم که شرایط حضور رییس جمهور یا معاون اول را متناسب با برنامه های دولت در زمان افتتاحیه فراهم آوریم.


سلطانی فر با اشاره به دعوت پوتین رییس جمهور روسیه از روحانی برای مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال عنوان کرد: قطعا همچون رقابت های جام جهانی از مقامات و مسئولین عالیرتبه کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا هم دعوت رسمی به عمل خواهد آمد و در این بین ما هم در صددیم که با توجه به شرائط کاری رییس جمهور در زمان افتتاحیه بازی های آسیایی جاکارتا  زمینه این حضور ارزشمند را فراهم کنیم که البته بستگی به برنامه های دولت در آن زمان خواهد داشت .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قطعا حضور روحانی و یا جهانگیری به افزایش توان روحی و روانی کاروان ورزشی ایران کمک می کند و در این بین تلاش ما این است که اگر شرایط کاری رییس جمهور در زمان افتتاحیة بازی ها فراهم نشد حضور جهانگیری را برای این رویداد محقق کنیم تا منجر به انگیزه بالای ورزشکاران شود.

برچسب ها: حسن روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار