PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تیم ترکیه‌ای اینبار به سراغ دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس رفته است.
کیهان ورزشی-
خبرگزاری ایسنا به نقل از یک سایت ترکیه‌ای خبری را منتشر کرده که بیان می‌کند علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس مورد توجه یک تیم ترکیه‌ای قرار گرفته و آن تیمی نیست جز ریزه اسپور. در متن خبر آمده "این بار سایت اخبار فوتبال ترکیه اعلام کرد باشگاه ریزه اسپور به دنبال به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است که در حال‌ حاضر در عضویت تیم فوتبال پرسپولیس است. این سایت اعلام کرد که باشگاه ترکیه‌ای پیشنهاد رسمی خودش را نیز برای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که این پیشنهاد در ابتدا ۴۵۰ هزار یورو و در ادامه‌ به ۶۰۰ هزار یورو در سال می‌رسد".

نام ریزه‌اسپور لرزه به جان آدمی می‌اندازد. تیمی که دو سال قبل توانست با استفاده از رفتار کودکانه و غیرخرفه‌ای مهدی طارمی و رامین رضائیان، این دو بازیکن را به خدمت بگیرد که البته حضور آنها در این تیم تنها به چند تمرین و یک اردوی خارج از ترکیه محدود شد و سرانجام پس از کش و قوس فراوان آنها باردیگر به پرسپولیس برگشتند.

با این حال همه می‌دانیم که این اتفاقات چه بلایی بر سر پرسپولیس آورد. بلایی که همچنان دامین‌گیر این تیم است و با شکایت ریزه‌اسپور از طارمی و پرسپولیس به فیفا، هم این بازیکن محروم شد و هم باشگاه دو پنجره نقل و انتقالاتی حق خرید هر بازیکنی را از دست داد که این تابستان دومین پنجره محرومیت است.

این تیم در ترکیه نه افتخاری دارد و نه رویش حساب می‌شود اما چنان محرومیتی را نصیب پرسپولیس که یکی از بزرگترین تیم‌های باشگاهی ایران است، کرد که حالا شنیدن پیشنهاد آن به بیرانوند ترس عجیبی را به جانمان می‌اندازد که مبادا یک داستان کابوس‌وار دیگر در راه باشد. 

بیرانوند با توجه به عملکرد قابل قبولی که در جام جهانی داشت، قاعدتا با پیشنهادات خوبی مواجه شده یا خواهد شد، بنابراین با کمی دقت و صبوری می‌تواند آینده بهتری را برای خود رقم بزند. حتی پیشنهاد مالی بهتری از سوی این تیم ترکیه‌ای هم نباید وی را مجاب به حضور در تیمی کند که با قصور دو بازیکن ایرانی پرسپولیس را با محرومیت و جریمه‌ای سنگین مواجه کرد.
* عرفان خماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار