PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال باید در چند جبهه با مشکلات بجنگد.
چه کسانی می خواهند شفر را از استقلال فراری دهند؟


کیهان ورزشی-

اینکه این روزها می شنویم سرمربی آلمانی استقلال از برخی مسایل پیرامون خود دلخوری دارد را باید جدی گرفت؛ از این جهت باید جدی گرفت که شفر در طول ماههای حضورش در راس کادر فنی باشگاه استقلال، این مسئله را به اثبات رسانده که سفرش به ایران یک سفر توریستی نیست و در یک کلام برای کار و کار و کار آمده است.

هنوز تصویر چند ماه قبل این مربی که روی تردمیل مشغول تماشا و آنالیز فوتبال بود را از یاد نبرده ایم.آن تصویر گویای انگیزه بالای این مرد و موید وجدان کاری او بود لذا اگر امروز کسی یا کسانی با رفتارهای خودسرانه و تحت تاثیر دلال ها و فرصت طلب ها می خواهند مرد آلمانی را دلسرد کنند، آن حرکات خزنده را نیز باید در راستای آسیب رسانی به استقلال دانست.

باشگاه استقلال در برگیرنده بخش مهم و عظیمی از سرمایه های مردمی کشورمان است و کار و بار این مجموعه با زندگی مردمانی از این کشور گره خورده است، حال چرا عده ای در لباس مدیر و طرفدار و خواسته یا ناخواسته در مسیری حرکت می کنند که یاس و ناامیدی را به قسمتی از جامعه تزریق کنند، خود پرسش مهمی است.

چه کسانی می خواهند شفر را از استقلال فراری دهند؟
همگان در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال قدرت و تاثیر گذاری فوتبال را مشاهده کردند و کارکردهای فرهنگی و اجتماعی آن را به چشم دیدند لذا نباید اجازه داد چنین فرصت باارزشی به تهدید تبدیل شود و این مهم در بحث اخیر باشگاه استقلال و ایضا مباحث مرتبط با دیگر باشگاه پر طرفدار کشور یعنی پرسپولیس نهفته است.

طی روزهای اخیر اخبار پراکنده ای از برخی اقدامات عجیب در باشگاه استقلال به دست مان رسیده است اما فعلا اشاره ای به آن اتفاقات نمی کنیم تا آبی بر آسیاب عده ای ریخته شود اما اگر لازم باشد در آینده ای نزدیک ذکر خواهیم کرد که حضور یک مربی مقتدر و عملگرا-و نه شومن و شعار زده- بنام وینفرد شفر منافع چه کسانی را به خطر می اندازد.

*حمید ترابپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار