PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
سرمربی ماتادورها در جام جهانی ۲۰۱۸ نه تنها دست از هدایت این تیم کشید بلکه به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال اسپانیا هم خاتمه داد.
کیهان ورزشی-
 
فرناندو هیرو و فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که با وجود قرارداد مابین‌ آنها، طرفین به همکاری خود پایان داده‌اند. بر طبق این بیانیه‌، فدراسیون فوتبال اسپانیا با پذیرش استعفای هیرو، با درخواست او مبنی بر عدم بازگشت به پست قبلی‌اش یعنی مدیر فنی تیم ملی هم موافقت کرده است.

هیرو تا دو روز مانده به اولین بازی اسپانیا در جام جهانی 2018 مدیر فنی این تیم بود اما با اخراج سرمربی سابق تیم خولن لوپتگی به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید بدون هماهنگی با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا، جانشین او شد و توانست ماتادورها را از مرحله گروهی بالا ببرد اما پرونده حضور او و شاگردانش در جام بیست‌و‌یکم با قبول شکست در ضربات پنالتی بازی‌شان مقابل روسیه در مرحله یک هشتم نهایی بسته شد.

بعد از آن ناکامی زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال خروج هیرو از کادر فنی اسپانیا شنیده می‌شد که اکنون این موضوع محقق شده و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که هیرو با هدف ایجاد تغییر در حرفه خود و پذیرش چالش‌های جدید، به همکاری خود با فدراسیون خاتمه داده است.

هیرو دو دوره به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا - اولی در فاصله سال‌های 2007 تا 2011، که دوران طلایی ماتادوها و با ثبت افتخاراتی مانند قهرمانی جهان و یورو همراه بود و دومی از ماه نوامبر سال 2017 تا به امروز – فعالیت داشت و کمتر از یک ماه هم سرمربی ماتادورها شد که البته برای او چندان خاطره‌‌انگیز نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار