PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کیهان ورزشی-

خبری به دستمان رسید که در نوع خود جالب و البته عجیب بود؛ ستاره تیم ملی در جام جهانی 2018 یعنی امید ابراهیمی قبل از عقد قرارداد پر سر و صدای خود با باشگاه قطری از استقلالی ها مبلغی را خواسته که تیم تهرانی توانایی پرداخت آن را نداشته است و همین ناتوانی مصادف شده است با پرواز امید آبی ها به دوحه.
منبع خبری ما درباره درخواست امید از استقلالی ها مدعی است که؛ این بازیکن مبلغ یک میلیون دلار خواسته است!یعنی با یک حساب سر انگشتی و تبدیل این رقم به ریال، عددی قابل توجه ظاهر می شود.
فرمانده خط هافبک آبی ها امروز رسما به الاهلی قطر پیوست و این را باید حق او دانست که موقعیت بهتر را برگزیند و مسلم است که باشگاه قطری رقمی بسیار بالاتر از یک ملیون دلاری که او از تیم آبی پوش طلب کرده به او داده است.
در طرف دیگر ماجرا ستاره ه ای دیگر از جنش قرمز قرار دارد؛ وحید امیری.
وحید هم هنوز با باشگاه خود به توافق نرسیده و گفته می شود که یک باشگاه قطری او را با پیشنهاد چشمگیر خود سورپرایز کرده است؛ هر چند هنوز نام این باشگاه مشخص نیست.
این اتفاقات را قرار می دهیم در کنار این ماجرا که دو رقیب اصلی استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطری هستند و این جدایی ها و این پیشنهادات اغوا کننده در نهایت سودش برای فوتبال قطر خواهد بود اما حالا که در بحث پرداختی حریف آنها نمی شویم می توانیم از یک الگوی درست برای موفقیت پیروی کنیم؛ الگویی بنام تیم ملی فوتبال ایران.
همه به یاد داریم که تیم ملی کشورمان در مقایسه با رقبایش در جام جهانی با حداقل امکانات و بازی تدارکاتی روانه روسیه شد و در حالیکه عده ای انتظار شکست های پر گل مان برابر رقبای تا بن دندان مسلح با سوپر ستاره هایی گران قیمت شان را می کشیدند روحیه جنگجویانه و ایستادگی بچه های ما کاری کرد کارستان.
حال بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز نباید مرعوب خریدها و ریخت و پاش های تیم های قطری شوند و گرچه می دانیم کار سخت و رقابت نابرابر است، اما در آسیا و در سطح باشگاهی هم می توانیم با روحیه بالا و اهرم غیرت موفق شویم؛ یادمان باشد که باشگاههای قطری رونالدو و راموس و کاستا و ...ندارند.

*حمید ترابپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار