PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
ستاره پیشین آبی‌پوشان لندنی دستیار مائوریتزیو ساری در چلسی می‌شود.
کیهان ورزشی-
فولویو ماروکو، مدیر برنامه‌های جانفرانکو زولا در پی معرفی رسمی مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید چلسی در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «کالچوناپولی24» گفت: زولا در آستانه توافق با باشگاه چلسی برای پست دستیار سرمربی است. رویه مذاکرات بین ساری و چلسی پیچیده و دشوار بود، اما در ادامه یک شبه حل شد.

وی افزود: به اعتقاد من ساری می‌تواند در هر جایی خوب کار کند. او تنها نیاز به دوره‌ای برای سازگاری و تمرکز بازیکنانش بر روی پروژه او دارد. به شخصه خوشبین هستم و فکر می‌کنم هواداران در لندن از استخدام ساری به مانند هوداران منچسترسیتی از داشتن گواردیولا خوشحال هستند.  زولا تصمیم گرفته که دستیار ساری در چلسی باشد چون عمیقاً او را تحسین می‌کند. ساری یکی از مربیانی است که زولا علاقه زیادی به آنها در کنار گواردیولا دارد. حمایت زولا از ساری خیلی مهم است چون عادات متفاوتی در انگلیس وجود دارد به خصوص زمانی که قرار است با بازیکنان صحبت شود.

زولا که سابقه سرمربیگری در تیم‌های وستهام، تیم زیر 16 سال ایتالیا، واتفورد، کالیاری، العربی و بیرمنگام‌سیتی را دارد، بین سال‌های 1997 تا 2003 برای چلسی بازی کرده و 311 بازی و 80 گل‌زده را با پیراهن این تیم انگلیسی از خود برجای گذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار