PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ برنامه های خود را اعلام کرد.

کیهان ورزشی-

کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ اعلام کرد برنامه حمل مشعل این رقابتها از 17 جولای تا 15 آگوست زمان بندی شده است و مقرر شده این مشعل از 53 منطقه و شهر در اندونزی عبور کرده و 18 استان را هم پشت سر بگذارد.
 همچنین 40 ورزشکار و هنرمند سرشناس اندونزیایی کار حمل این مشعل را به عهده دارند. "اریک توهیر" رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی پیش رو به خبرگزاری آنتارا گفت:مشعل این دوره از مسابقات طی روزهای 14 تا 16 جولای در هند به عنوان اولین میزبان این دوره از رقابتها روشن می شود و در اندونزی از شهرهای تاریخی این کشور عبور خواهد کرد.
وی همچنین گفت: مشعل بازیها از هند به «مراپن» مرکز جاوا خواهد رسید جایی که به وزیر ورزش و امور جوانان و وزیر توسعه منابع انسانی و فرهنگ تحویل داده می شود.
 رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ تاکید کرد: این مشعل با یک فروند هواپیمای بوئینگ 500-737 و با حمایت نیروی هوایی از هند عازم اندونزی خواهد شد.
 توهیر گفت: حمل مشعل تنها پیاده انجام نمی شود بلکه براساس برنامه هایی که مقامات مسوول هر استان در نظر گرفته اند با اسب، توسط غواصان با قایق، اسکی درایور و ... نیز حمل خواهد شد.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی انجام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار