PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
علی پاکدامن با شکست یاگودکا از اوکراین به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین صعود کرد.
کیهان ورزشی-
در ادامه بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین رقابت‌های سابر مردان پیگیری شد. سه نماینده ایران (علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و فرزاد باهر) به مصاف حریفان خود رفتند.

فرزاد باهر ارسباران که پیش از این در مرحله مقدماتی با 4 پیروزی و یک شکست به صورت مستقیم به جدول 64 نفره راه پیدا کرده بود در این مرحله مقابل شمشیربازی از چین 15 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مجتبی عابدینی دیگر نماینده کشورمان که به جدول 64 نفره راه یافته بود در این مرحله در رقابتی تنگاتنگ و نزدیک برابر یاگوداکا شمشیرباز قدرتمند اوکراینی با نتیجه 15 بر 14 متوقف شد و از ادامه مسابقات باز ماند.

علی پاکدامن دیگر سابریست کشورمان که به دلیل قرار داشتن در جمع 16 شمشیرباز برتر رنکینگ جهانی در مرحله مقدماتی با قرعه استراحت روبرو شده بود و به صورت مستقیم به جدول 64 نفره راه پیدا کرد در این مرحله با نتیجه 15 بر 13 حریف هنگ کنگی خود را مغلوب کرد و به جدول 32 نفره صعود کرد. پاکدامن در گام بعدی برابر یاگوداکا از اوکراین به روی پیست رفت و رقیب خود را 15 بر 12 شکست داد و به جدول 16 نفره راه یافت.

پاکدامن برای راه یابی به جمع 8 شمشیر باز برتر باید‌ کیم جون هو شمشیرباز کره ای که قهرمانی المپیک را در کارنامه خود دارد را باید شکست بدهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار