فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
باشگاه پارما که متهم به انجام تخلفی در رقابت‌های فصل گذشته سری B شده بود، در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا ماندنی شد.
کیهان ورزشی-
حدود یک هفته پیش بود که رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند، نمایندگان تیم‌ فوتبال پارما به دادگاه احضار شده‌اند تا در مورد اتهام تخلف در رقابت‌های سری B ایتالیا از خود دفاع کنند. طبق این گزارش‌ها پارما به خاطر تخلف یکی از بازیکنانش فراخوانده شده بود.

رسانه‌های ایتالیایی اکنون خبر می‌دهند که پس از بررسی پرونده موردنظر، به پارما اجازه حضور در رقابت‌های فصل پیش‌رو سری A داده شده و این تیم باید فصل را با 5  امتیاز منفی آغاز کند. همچنین امانوئله کالایو، بازیکن پارما هم که به فیلیپو دل‌کول، بازیکن اسپیتزا پیامکی پیش از بازی سرنوشت‌ساز صعود به سری A پیامک داده بود، نیز با دو سال محرومیت و 20 هزار دلار جریمه نقدی نقره‌داغ شد.

امانوئله کالایو، مهاجم پارما - تیمی که فصل گذشته از سری B جواز بازگشت به سری A را کسب کرد - پیش از بازی تیمش مقابل اسپتزیا در دسته دوم (در تاریخ 18 می) که پارما آن را 2 بر صفر برد و به لطف آن صعودش به دسته اول را قطعی کرد، به بازیکنان حریف پیامک داده و به اقدام برای تبانی متهم شده بود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار