فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان پیگیری شد.
کیهان ورزشی-
*علی دایی و شاگردانش در حالی که فصل قبل را با کسب سهمیه حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به پایان رساندند به دنبال آغازی قدرتمند در لیگ هجدهم هستند. آنها با جذب نفراتی همچون معین عباسیان و علی دشتی سعی در تقویت تیم خود دارند. از طرفی خداداد عزیزی بعد از پشت سر گذاشتن حواشی مدیریتی به این بازی رسیده و قصد دارد در گام نخست نتیجه ای آبرومندانه در تهران کسب کند.

*تیم نساجی مازندران که بعد از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود، امید داشت با هدایت جواد نکونام نخستین مسابقه فصل جدید را در حضور پُر شور تماشاگران خود با شکست ناپذیری آغاز کند و بتواند نتیجه مطلوبی برابر ذوب‌آهن کسب کند ولی تنها اشتباهی که شاهین مجیدی در دقیقه ۱۵ انجام داد، موجب شد تا ذوبی‌ها روی پاس حسینی و ضربه تمام کننده گابریل هرناندز به گل برسند و هفته اول لیگ هجدهم را با پیروزی پشت سر بگذارند.

*تیم فولاد خوزستان در هفته اول لیگ هجدهم توانست با نتیجه ۲-۱ تیم پارس جنوبی جم را با شکست بدرقه کند و به برد شیرینی دست یابد. فولادی‌ها که به دنبال کسب اولین برد خانگی خود بودند، بازی را هجومی شروع کردند و خیلی زود و در دقیقه ۵ توسط حسن بیت سعید دروازه حریف بوشهری خود را باز کردند. در ادامه شاگردان تارتار که بازی را از دست رفته می‌دیدند بر شدت حملات خود اضافه و در دقیقه ۲۰ توسط علیاری گل تساوی را وارد دروازه میزبان خود کردند.

نتایج پایانی سه بازی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که به صورت همزمان از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) آغاز شد به شرح زیر است:

*سایپا 3 - سپیدرود صفر
گل‌ها: آرش رضاوند (45)، علی دشتی (60) و آرمان رمضانی (90) برای سایپا
اخطار: ساموئل سارفو برای سایپا و حسین کعبی و امید سام‌کن از سپیدرود
کوروش ملکی دروازه‌بان سپیدرود در دقیقه 19، پنالتی مهدی ترابی را مهار کرد.

*نساجی مازندران صفر - ذوب‌آهن یک
گل: گابریل هرناندز (15)

*فولاد خوزستان 2 - پارس جنوبی جم یک
گل‌ها: حسن بیت‌سعید (5) و مجتبی لطفی (مدافع پارس - 86) برای فولاد و مجید علیاری (21) برای پارس
اخطار: سینا مریدی و عبدالله کرمی از فولاد و عماد میرجوان از پارس جنوبی
بیت‌سعید در دقیقه 3+45 ضربه پنالتی را از دست داد و احمد گوهری سنگربان پارس جنوبی، توپ را دفع کرد.

شاگردان علی دایی موفق شدند با پیروزی مقابل خداداد عزیزی همبازی سابق دایی، اولین سه امتیاز خود را در این فصل به دست بیاورند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار