PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴
هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.
کیهان ورزشی-
در ادامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) چهار دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال میزبان پیکان خواهد بود.

جمعه 5 مرداد

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان/ ساعت 20/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

تیم گسترش فولاد تبریز که این روزها شرایط خوبی ندارد و چند بازیکن موثر خود را هم از دست داده، باید در هفته اول به مصاف استقلال خوزستانی برود که شرایطش چندان تعریفی ندارد. گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی سال گذشته نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند و در اکثر مواقع جزو قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر بوده است. استقلال خوزستان هم که پس از قهرمانی چند سال پیش خود دیگر نتوانست حتی بخشی از موفقیت‌های آن دوران خود را نشان دهد، یکی‌، دو سالی است که در منطقه سقوط به لیگ یک قرار دارد. با توجه به اینکه هر دو تیم شرایط نامطلوبی در فصل گذشته داشتند، انتظار می‌رود هر دو آنها برای پیروزی به میدان بیایند و از همین اول فصل شروع به جمع‌آوری امتیازات کنند. 

سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان/ ساعت 20:45/ ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

تیم سپاهان که امسال امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی دارد، قطعا با توجه به فعالیتی که در نقل و انتقالات داشته جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود. سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی از دیگر تیم‌ها فعالیت بیشتری داشت و بازیکنان زیاد و باکیفیتی را جذب کرد و به نوعی تیم خود را از نو ساخته است. طلایی‌پوشان اصفهانی فصل گذشته در حد انتظار نبودند و نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند.

در مقابل تیم صنعت نفت آبادان که قصد دارد تیمی متحول شده را راهی مسابقات کند، سرمربی خود را تغییر داده و بازیکنان نسبتا خوبی را جذب کرده است. پائولو سرجیو پرتغالی قرار است هدایت آبادانی‌ها را در لیگ هجدهم بر عهده داشته باشد و از این رو صنعت نفت یک مربی با دانش را در اختیار دارد.

نفت مسجد سلیمان - تراکتورسازی تبریز/ ساعت 20:45/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نفت مسجد سلیمان که به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ یک راهی لیگ برتر شد شرایط در حال حاضر تیم چندان منسجمی در اختیار ندارد و تا همین چند روز گذشته هم این باشگاه درگیر مشکلات مدیریتی بود. نفتی‌ها در حال حاضر درگیر مشکلات مالی و مدیریتی هستند و این تیم که سرمربی‌اش عبدالله ویسی نتوانسته مثل دیگر تیم‌ها خود را آماده مسابقات کند.

در طرف مقابل تیم تراکتورسازی شرایطی کاملا متفاوت نسبت به نفتی‌ها دارد و آنها موفق شدند در نقل و انتقالات بازیکنان زیاد و با سابقه‌ای را جذب کنند. در همین راستا این باشگاه موفق شد 2 بازیکن انگلیسی را به خدمت بگیرد که رزومه بسیار قوی در اختیار دارند. این باشگاه تبریزی از زمانی که به مالک جدید واگذار شده شرایط مطلوبی پیدا کرده و این روزها برخی از کارشناسان معتقدند این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. هدایت این تیم تبریزی در لیگ هجدهم برعهده جان توشاک سرمربی اسبق رئال مادرید است.

استقلال تهران - پیکان/ ساعت 20:45/ ورزشگاه آزادی تهران

تیم استقلال در نقل و انتقالات فعالیت نسبتا زیادی داشت ولی این باشگاه بازیکنانی را جذب کرده که تقریبا همه آنها کیفیتی معمولی دارند و در مقابل این تیم برخی از ستارگان خود را از دست داده است. ستارگانی مانند امید ابراهیمی امسال در استقلال حضور نخواهند داشت و به این ترتیب شاگردان وینفرد شفر باید فکری به حال پر کردن جای خالی فرمانده تیم خود کنند.

در مقابل تیم پیکان موفق شد چند بازیکن خوب و با رزومه قوی را جذب کند تا بتواند قدرت فصل گذشته خود را حفط کند. پیکانی‌ها برخی از ستارگان فصل گذشته خود را به تیم‌های دیگر فروختند ولی موفق شدند با یک مدیریت قوی بازیکنان دیگری را جایگزین کنند و حالا آنها امیدوار هستند تا از هفته اول مقابل استقلال شروع به درخشش کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار