فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا بازی اول در هر تورنمنتی را سخت و دشوار خواند و گفت: خداراشکر می‌کنم که در زمان خوبی گلی زدیم و بعد از گل روان‌تر و بهتر کار کردیم.
کیهان ورزشی-
علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر سایپا مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داشتیم، چرا که بازی اول‌مان بود. ما هر کاری کردیم به در بسته خوردیم. خداراشکر می‌کنم که در زمان خوبی گلی زدیم و بعد از گل روان‌تر و بهتر کار کردیم. ما موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم. مطمئناً همیشه بازی‌های اول سخت است و خداراشکر می‌کنم که بازی اول را با برد تمام کردیم. به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم. این فوتبال باعث می‌شود که مقابل دوستان قرار بگیریم و از خداداد عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله تیمش در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد  اینکه  دلیل غیبت رضا اسدی در بازی مقابل سپیدرود فنی بود یا  انضباطی، تصریح کرد: ما به خاطر مسائل انضباطی او را در این بازی کنار گذاشتیم. اصلاً دوست نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم. ایشان قرارداد دارد و به باشگاه سایپا متعهد است و تا الان هم خوب کار کرده است. چند وقتی است دوستان مدیربرنامه و همکار قدیمی شما (خبرنگاران) زیر پای او نشستند، که می‌خواهیم به یونان ببریمت! متأسفانه او دیروز هم تمرین نکرد و در باشگاه بود. در تیم‌مان بچه 16، 17 ساله داریم تا بزرگ‌تر‌های تیم که همه خوب کار می‌کنند و به تیم بها می‌دهند. ما اگر در این بازی هم می‌باختیم همین روند را ادامه می‌دادیم تا تکلیف بازیکنانی که مسائل انضباطی دارند، مشخص شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار