ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
امیر قلعه‌نویی از محروم بودن تماشاگران سپاهان در بازی هفته نخست لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.

کیهان ورزشی-

 

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باید راجع به بدون تماشاگر بودن بازی صحبت کنم. ورزش ما در این ۴۰ ساله قائم به شخص بوده است. الان سپاهان را در اولین بازی از داشتن تماشاگر محروم کرده‌اند. خواهش میکنم صنعت نفت و تراکتورسازی را ببخشند تا بازی با حضور تماشاگر باشد. کسانی که قبلا در تربیت بدنی‌ها حضور داشتند، در سلیقه‌ای بودن تصمیمات در فوتبال تاثیرگذار هستند.

او ادامه داد: چیزی که انتظار داشتیم نبودیم و در حد خودمان بازی نکردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که میتوانستیم بازی را ببریم. در بازی بعدی تغییراتی خواهیم داشت. سپاهان به حضور تماشاگرانش عادت کرده است. خیلی از تیم‌ها به این موضوع عادت ندارند. امیدوارم در ادامه لیگ، یک بازیساز به جمع ما اضافه شود.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: باور کنید اگر تیم دیگری از حضور تماشاگر محروم بود همه هر کاری میکردند تا محرومیتش بخشیده شود اما چون رئیس فدراسیون فوتبال اصفهانی است، به خاطر برخی حساسیت‌ها به این مساله ورود نکرد. باید برای ثبت قرارداد بازیکنان مان به خاطر شکایت کرمی پول پرداخت کنیم تا محرومیت را بردارند. پول که به کرمی پرداخته می‌شود، پولی است که قرار بود خرج فوتبال پایه سپاهان گردد. سال گذشته با ذوب آهن نایب قهرمان شدیم. مرتضی تبریزی حقش نبود جزو کاندید بهترین‌ها باشد؟ رشید مظاهری حقش نبود؟ سال قبل اگر هرکس دیگری سرمربی ذوب‌آهن بود بازیکنان آن تیم جز کاندیدها می‌شدند اما به خاطر من این اتفاق رخ نداد.

قلعه نویی ادامه داد: خیلی محکوم می شویم که فدراسیون اصفهانی است. شما که از تهران آمدید بگویید که آیا فدراسیون اصفهانی است؟ انشاءالله که عدالت در فوتبال ما رعایت شود.ما بازی های دوستانه پرگلی قبل از فصل داشتیم. امروز هم باید با دو گل پیروز می شدیم اما هفته های اول همیشه همین‌گونه است. فشار بدنسازی زیاد است. در دو صحنه هم می توانستند برای ما پنالتی بگیرند که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: ما در هفته های پنجم، ششم به یک فرم دلخواه‌مان خواهیم رسید. یک بازیکن خارجی خوب به جمع ما می‌پیوندد. امیدوارم که بختیار هم زودتر با ما هماهنگ شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها