فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کیهان ورزشی-



فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، شامگاه پنج شنبه چهارم مردادماه 1397 آغاز شد. پرسپولیس قهرمان دوره های پانزدهم و شانزدهم که از یارگیری در فصل نقل و انتقالات محروم است در برابر تیم پدیده مشهد با یک گل به پیروزی رسید و صاحب سه امتیاز حساس شد. در تقابل علی دایی و خداداد عزیزی، سایپا 3 گل به سپیدرود زد. فولاد در یک مصاف نزدیک با پارس جنوبی 2 بر 1 برنده شد و ذوب آهن در خانه نساجی پیروزی 1 بر صفرش را جشن گرفت. این اولین بازی نساجی در تاریخ لیگ برتر محسوب می شود. بر خلاف 4 بازی پنج شنبه که 4 برنده داشت. 4 بازی روز جمعه با تساوی به پایان رسید. در مهمترین بازی جمعه، تیم های استقلال و پیکان به تساوی بدون گل رضایت دادند. استقلال که نسبت به فصل قبل بازیکنان زیادی را از دست داده با چهره ای جوانتر پا به میدان گذارد.

نتایج هفته اول

پدیده مشهد صفر - پرسپولیس تهران 1

سایپا تهران 3 - سپیدرود رشت صفر

نساجی قائمشهر صفر - ذوب آهن اصفهان 1

فولاد خوزستان 2 - پارس جنوبی جم 1

ماشین سازی تبریز 1 - استقلال خوزستان 1

سپاهان اصفهان صفر- صنعت نفت آبادان صفر

نفت مسجدسلیمان صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

استقلال تهران صفر - پیکان تهران صفر

بهترین های هفته اول


تیم هفته

پرسپولیس تهران: پرسپولیس در شرایط میهمانی و با اینکه از نظر بازیکن دچار مضیقه بود اما توانست تیم سختکوش پدیده را در مشهد شکست دهد.

مربی هفته

برانکو ایوانکوویچ (پرسپولیس): با تقدیر از عملکرد علی دایی سرمربی سایپا، کیهان ورزشی لقب بهترین مربی هفته اول را به برانکو سرمربی پرسپولیس اختصاص می دهد. پرسپولیس با تدابیر موثر برانکو بر پدیده مشهد غلبه کرد.

داور هفته

سیدمهدی سیدعلی (نساجی - ذوب آهن): در دیدار پربرخورد و پرحاشیه نساجی و ذوب آهن، سیدعلی داور تهرانی قضاوت خوب و متعادلی داشت.

بازیکن هفته

احمد نوراللهی (پرسپولیس): هافبک تدافعی پرسپولیس در بازی با پدیده جوری بازی کرد که قرمزها جای خالی هافبک های از دست داده خودشان مثل امیری و مسلمان را حس نکردند. نوراللهی پرتلاش و موثر بازی کرد.

بازی هفته

پدیده مشهد - پرسپولیس تهران: اولین حضور پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) برای سرخپوشان خوش یمن بود. این بازی بهترین و حساس ترین بازیدهفته اول هم محسوب می شد.

تیم منتخب هفته اول

1 - بوژیدار رادوشوویچ (پرسپولیس)

2 - محمد نژادمهدی (ذوب آهن)

3 - روزبه شاه علیدوست (سایپا)

4- محمد طیبی (تراکتورسازی)

5 - وفا هخامنش (نفت آبادان)

6- احمد نوراللهی (پرسپولیس)

7 - محسن مسلمان (ذوب آهن)

8- محمدرضا حسینی (ذوب آهن)

9 - علی دشتی (سایپا)

10 - میلاد میداوودی (نفت مسجدسلیمان)

11 - حسن بیت سعید (فولاد)


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار