فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:من مصاحبه‌ای با سایت وزارت ورزش انجام ندادم که بخواهم در مورد بازی استقلال و پیکان حرف بزنم چون در تهران نبودم که بازی را دیده باشم.



کیهان ورزشی-


حسن روشن در خصوص اینکه در سایت وزارت ورزش و جوانان مصاحبه‌ای را انجام داده و در آن در خصوص عملکرد استقلال مقابل پیکان صحبت‌هایی را انجام داده است گفت: من مصاحبه‌ای با سایت وزارت ورزش انجام ندادم و اصلا بازی استقلال و پیکان را ندیدم!

وی افزود: من سه شنبه گذشته به دبی رفتم و بامداد شنبه به تهران برگشتم، اصلا نمی‌دانستم استقلال جمعه شب بازی دارد چه برسد به اینکه بگویم شرایط این بازی چگونه است.وقتی هم شنبه به تهران آمدم خوابیدم و حدودا ظهر بود که فهمیدم بازی صفر صفر شده است!عصر دیروز هم که به جشن تولد محمود کلهر رفتم و دیداری با آقای علی پروین و بقیه دوستان داشتم.

«دکتر مسعود سلطانی‌فر مشکلات استقلال را دیده است و به همین علت کادر مدیریتی باشگاه را عوض کرد تا شرایط باشگاه بهتر از گذشته شود. باید به افراد جدید هم فرصت داد تا بتوانند کارها و اهداف خود را عملی کنند و وضعیت آبی پوشان را تغییر بدهند.» این صحبت‌ها از قول روشن در کانال اطلاع رسانی وزارت ورزش منتشر شده است که پیشکسوت استقلال در این باره به فارس گفت: اینها صحبت‌های من است؟من اصلا چنین حرف‌هایی نزدم و مصاحبه‌ای نکردم!من چند وقت پیش قبل از جام جهانی وزیر ورزش را دیدم و خطاب به او گفتم به داد استقلال برس. حتی به او گفتم شما که وزیر هستی چرا به صحبت‌های افتخاری که می‌گوید تا آخر دولت می‌مانم و کسی من را عوض نمی‌کند واکنش نشان نمی‌دهدی؟ این صحبت‌ها مربوط به قبل از جام جهانی بوده نه حالا که کادر مدیریتی عوض شده است!

برچسب ها: حسن روشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار