PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۳۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مسئولان وزارت ورزش و جوانان از مدافع برزیلی و مصدوم تیم فوتبال استقلال عیادت کردند.





کیهان ورزشی-


به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز (یکشنبه) سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و مازیار ناظمی به عیادت لئوناردو پادووانی، مدافع برزیلی و مصدوم استقلال در مرکز جامع توانبخشی تهران رفتند. در این دیدار، ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان گرم‌ترین سلام‌های مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش را به مدافع مصدوم استقلال رساند و گفت: باشگاه استقلال باید حمایت‌های درمانی از پادوانی را ادامه دهد و اگر مطالباتی هم دارد، بپردازد.

اسبقیان نیز در این ملاقات با پزشک معالج پادووانی صحبت کرد و جویای احوال او شد. پزشک معالج مدافع استقلال، وضعیت عمومی و روند پیشرفت وی را خوب توصیف کرد، اما زمان بهبودی دقیق پادوانی را بسته به عوامل زیادی دانست که اظهارنظر قطعی در این مورد به زمان بیشتری نیاز دارد.

اسبقیان و ناظمی همچنین دقایقی با پادووانی همکلام شدند و از او خواستند به عنوان میهمان کشور ایران هرگونه کمی و کاستی را به اطلاع آنها برساند تا از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در روند درمانی این بازیکن تسریع و تسهیل شود.

پادووانی نیز ضمن تشکر از وزیر ورزش گفت: این موضوع باعث بازگشت روحیه به من شد. از اینکه به اینجا آمدید و پیگیر حال من بودید بسیار ممنونم و امیدوارم به زودی سلامت خودم را به دست بیاورم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار