PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مس سونگون به عنوان نماینده ایران از فردا کار خود را در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا آغاز می ‌کند.

اختصاصی کیهان ورزشی- 

 

نهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امروز با حضور ۱۶ تیم به میزبانی اندونزی در دو سالن گوریونی و امونگروگو جاکارتا آغاز می شود. تیم مس سونگون ورزقان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران، نماینده کشورمان در این مسابقات است. مسی‌ها سال گذشته با ۶۵ امتیاز بالاتر از تیم های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند قهرمانی لیگ را از آن خود کردند. شاگردان حمید بی‌غم در سال های اخیر جزو تیم‌های بالای جدولی لیگ بودند و حالا با کسب عنوان قهرمانی، نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا لقب گرفته‌اند. مس سونگون فردا در نخستین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف سیپر تاجیکستان خواهد رفت. 

در دوره های قبلی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۳ عنوان قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی و یک عنوان سومی شده بودند. در اولین دوره این رقابت ها که به میزبانی اصفهان و به صورت رسمی برگزار شد، تیم فولاد ماهان در فینال با نتیجه ۵ بر ۲ السد قطر را شکست داد و قهرمان شد. گیتی‌پسند، دومین تیم ایرانی در این مسابقات بود که عنوان قهرمانی را با پیروزی مقابل نماینده ازبکستان کسب کرد. همچنین تیم تاسیسات دریایی تهران که دیگر در فوتسال تیمداری نمی‌کند، ۳ سال پیش جام قهرمانی این بازی ها را بالای سر برد. ناگویا ژاپن با ۳ قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام‌ باشگاه‌های فوتسال آسیا است. 

طی دو سال گذشته نمایندگان کشورمان نتوانستند قهرمان این بازی‌ها شوند و اکنون مس سونگون با بازیکنان خوب و ملی‌پوش خود و جذب چند بازیکن مورد نیاز در ابتدای فصل، قصد دارد تا جام قهرمانی را بار دیگر به ایران بیاورد.  

 

برنامه مرحله گروهی مس سونگون به شرح زیر است:

پنج‌شنبه- ۱۱ مرداد

*بانک بیروت لبنان-AGMKازبکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

*مس سونگون ایران- سیپر تاجیکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

شنبه- ۱۳ مرداد

*بانک بیروت لبنان- سیپر تاجیکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

*مس سونگون ایران -AGMKازبکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

دوشنبه- ۱۵ مرداد

*مس سونگون ایران- بانک بیروت لبنان؛ ورزشگاه امونگروگو

*سیپر تاجیکستان- AGMKازبکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار