PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
سپاهان اصفهان بالاتر از دیگر تیم ها بعنوان تیم برتر هفته دوم معرفی شد.
کیهان ورزشی-


هفته دوم رقابت های لیگ برتر، پرگل تر و تماشایی تر از هفته اول دنبال شد. بازی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان تماشایی ترین بازی هفته و یکی از تاکتیکی ترین بازی های چند سال اخیر ایران بود. در این مسابقه دو تیم پر تحرک و تماشایی بازی کردند و به تساوی 2-2 رضایت دادند. در جدال خودروسازان تیم پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم سایپا را شکست دهد. در واقع سایپا با همان نتیجه ای که هفته اول پیروز شده بود در هفته دوم باخت. استقلال خوزستان در خانه خودش در حالی که با یک کل از تیم پدیده جلو بود در ثانیه های پایانی 2 گل خورد و نتیجه را واگذار کرد. تراکتورسازی و نساجی در تبریز به تساوی 1 - 1 رسیدند. در این این بازی به علت محرومیت تراکتورسازی، تماشاگران حضور نداشتند. سپاهان در رشت، سپیدرود را 6 تایی کرد تا تماشاگران علیه خداداد عزیزی فحاشی کنند! نبرد نفت آبادان و ماشین سازی 1 - 1 شد و در آخربن بازی هم تیم پرسپولیس موفق شد با ارائه یکربازی هجومی 3 گل به تیم فولاد بزند و در صدر جدول قرار بگیرد.

نتایج هفته دوم

ذوب آهن اصفهان 2 - استقلال تهران 2

پارس جنوبی جم 2 - نفت مسجدسلیمان صفر

پیکان تهران 3 - سایپا تهران صفر

استقلال خوزستان 1 - پدیده مشهد 2

پرسپولیس تهران 3 - فولاد خوزستان صفر

تراکتورسازی تبریز 1- نساجی قائمشهر 1

سپیدرود رشت 1 - سپاهان اصفهان 6

صنعت نفت آبادان 1- ماشین سازی تبریز 1

تیم منتخب هفته دوم

1 - احمد گوهری (پارس جنوبی)

2 - علی حمودی (پیکان)

3 - سیاوش یزدانی (سپاهان)

4 - محمدرضا عباسی (ذوب آهن)

5 - محمد انصاری (پرسپولیس)

6 - وریا غفوری (استقلال تهران)

7 - سیامک نعمتی (پرسپولیس)

8 - امین قاسمی نژاد (پدیده)

9 - ساسان انصاری (سپاهان)

10 - محمد قاضی (پیکان)

11 - یونس شاکری (پدیده

بهترین های هفته دوم

تیم هفته

سپاهان اصفهان: تیم طلایی پوش اصفهانی در رشت سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه سپیدرود را به نفرات این تیم تحمیل کرد. سپاهان با نتیجه قاطع 6 بر 1 تیم سپیدرود را در هم کوبید.

مربی هفته

مجیدجلالی (پیکان): ضمن تقدیر از عملکرد خوب انیر قلعه نویی در بازی سپاهان و سپیدرود، لقب بهترین مربی هفته دوم را به جلالی سرمربی پیکان اختصاص دادیم که در رویارویی با علی دایی و تیم سایپا موفق عمل کرد و پیروزی 3 بر صفر را به دست آورد.

داور هفته

حسین زرگر (پرسپولیس - فولاد): در هفته ای که داوران اشتباهات تاثیرگذار زیادی داشتند زرگر داور بازی پرسپولیس و فولاد قضاوت متعادلی داشت.

چهره اخلاق

سیدمهدی رحمتی (استقلال تهران): در بازی ذوب آهن و استقلال و روی صحنه گل اول، حبیب زاده گلزن ذوبی ها ناخواسته روی ضربه غفوری آسیب دید. فک او از 2 ناحیه شکست و زبانش قفل کرد و اوضاع این بازیکن خطری شد و... در این صحنه رحمتی دروازه بان استقلال وارد عمل شد و با تجربه اش نگذاشت تا زبان حبیب زاده قفل شود و به گفته پزشکان با تجربه رحمتی، حبیب زاده از مرگ در آن صحنه نجات پیدا کرد.

بازیکن هفته

سیامک نعمتی (پرسپولیس): مهاجم پرسپولیس در بازی با تیم فولاد پرتلاش و موثر بازی کرد و با زدن 2 گل حساس به برتری تیمش کمک کرد.

بازی هفته

ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران: این بازی 4 گل و کلی صحنه های قشنگ داشت و تماشاگران را به وجد آورد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار