ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:لیگ برتر هفته به هفته بهتر به لحاظ کیفیت بهتر خواهد شد و شاهد بازیهای بهتری در لیگ خواهیم بود.
کیهان ورزشی-

حمید مطهری در خصوص پیروزی تیم پیکان در دیدار برابر تیم سایپای تهران از هفته دوم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت:طیق برنامه بازی نخست سایپا مقابل تیم سپیدرود را دیدیم و این تیم را آنالیز کردیم و با شناخت کامل به مصاف سایپا رفتیم. سایپا از تیم های خوب لیگ برتر است و کادرفنی بسیار خوبی دارد و ما در این بازی از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم و به یک پیروزی روحیه بخش رسیدیم.

وی ادامه داد:بازی برگشت فصل گذشته مان برابر سایپا با بدشانسی  همراه شد و توپ هایمان به گل بدل نشد ولی این بار با کمک خدا تمامی توپ هایمان به گل بدل شد.

مربی تیم پیکان تهران در خصوص کیفیت لیگ برتر پس از گذشت دو فصل عنوان کرد:شروع لیگ برتر با پایان جام جهانی توام شد و علاقه مندان به فوتبال با تماشای بازیهای دلچسب جام جهانی به دنبال بازیهای باکیفیت در لیگ بودند و دوست داشتند مثل جام جهانی از دیدارهای لیگ لذت ببرند.ضمن آن که نفرات ملی پوش ما در جام جهانی  نشان دادند که لیگ برتر ما از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی نفراتی که از لیگ به تیم ملی دعوت شده بودند عملکردی عالی در جام جهانی داشتند.لیگ برتر سال به سال بهتر می شود و از مربیانش به همین اندازه نسبت سالهای گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند.

برچسب ها: پیکان ، حمید مطهری
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار