PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
هفته سوم لیگ برتر امروز با 4 بازی آغاز می‌شود.

کیهان ورزشی-

دو هفته ابتدایی لیگ پس از پایان صدر نشینی جز قهرمان نداشت ، پرسپولیس با اینکه محروم بود و از جذب بازیکن منع شده بود توانست در این دو هفته حریفان خود را مغلوب کند و با اختلاف در صدر جدول بایستد و با این حال اگر بازی این هفته خود را نیز مساوی کند بازهم در صدر جدول می ماند و تیمی نمی تواند از آنها بالاتر بایستد.

پنجشنبه 18 مرداد 1397‏

استقلال خوزستان- پرسپولیس ‏ تهران- ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: غدیر اهواز

وحید کاظمی - علیرضا ایلدورم - علی اکبر نوری - علی میرغفاری

ناظر: محمدجواد تقی پور

در سومین فصل همکاری برانکو با پرسپولیس، سرخپوشان تهرانی همچنان صدرنشین لیگ برتر هستند آن هم در حالیکه این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده است. پرسپولیس اگر می خواهد برای پنجاه و چهارمین هفته متوالی در لیگ برتر ایران در صدر بماند باید از استقلال خوزستان سه امتیاز بگیرد. مسابقه ای که احتمالا در گرمای شدید اهواز برگزار می شود و شاگردان برانکو باید با این حریف داغ هم مقابله کنند. آبی پوشان اهوازی فقط یک امتیاز دارند اما بازی با پرسپولیس برای آنها کاملا متفاوت است. بازیکنان استقلال خوزستان انگیزه مضاعفی برای اثبات توانایی هایشان در این بازی دارند و برانکو هم نشان داده که می تواند همواره پدیده های جدیدی برای پرسپولیس رونمایی کند. سیامک نعمتی با دو گلی که به فولاد زد نشان داد که می تواند چهره جدید سرخپوشان شود ضمن اینکه علیپور آقای گل و حتی منشا هم در این بازی می توانند بازیکنان خطرناکی برای حریف محسوب شوند. پرسپولیس که در سوپرجام موفق نشد با استقلال تهران بازی کند اولین بازی اش را مقابل برادر کوچک تر آبی ها برگزار خواهد کرد. اهواز هم شهر آبی‌هاست و پرسپولیس کار سختی در گرمای اهواز و مقابل این هواداران خواهد داشت.

نکات:

پرسپولیس در 3 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.

پرسپولیس در 3 بازی قبلی خود در لیگ برتر در هر دو نیمه پیروز شده است.

پرسپولیس در 3 بازی قبلی خود مقابل استقلال خوزستان در هر دو نیمه پیروز شده است.

پرسپولیس در 3 بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

پرسپولیس در 3 بازی قبلی خود مقابل استقلال خوزستان پیروز شده است.

در 3 بازی قبلی خانگی استقلال خوزستان در لیگ برتر بیش از 2.5 گل زده شده است.

استقلال خوزستان در 3 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر حداقل 2 گل خورده است.


نساجی مازندران- پارس جنوبی جم - ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

پیام حیدری - علی میرزابیگی - محمدعلی پورمتقی - امیر عراب براقی

ناظر: علیرضا یزدانی

‏ دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم تا به حال سه دیدار با یکدیگر برگزار کردند که دو بازی در قالب لیگ یک و یک دیدار در جام حذفی بوده است. دیدار اول دو تیم در ۲۳ آبان ۱۳۹۵ در هفته سیزدهم لیگ یک بود که دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند. تک گل نساجی را در این دیدار محمد قاسمی نژاد به ثمر رساند. محمود فکری هدایت نساجی را در این بازی برعهده داشت. دیدار دوم دو تیم در بازی برگشت لیگ یک فصل ۹۶-۹۵ در ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ بوده که پارس جنوبی جم موفق شد با نتیجه ۰-۲ نساجی را شکست دهد. حسین مسگرساروی سرمربی نساجی در این بازی بود. اما اوج کار نساجی در برابر زردپوشان جمی، دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ بوده که نساجی موفق شد پس از ۱۲۰ دقیقه جدال با شاگردان تارتار و متوقف کردن این تیم لیگ برتری با نتیجه ۰-۰ ؛ در ضربات پنالتی ۳-۴ این تیم را شکست دهد تا شگفتی بزرگی در جام حذفی رقم بخورد. امید سینک بازیکن این فصل نساجی در آن بازی در ترکیب پارس جنوبی حضور داشت. نساجی که بعد از سال ها به لیگ برتر آمده هنوز بردی به دست نیاورده و این بازی خانگی بهترین فرصت برای شاگردان نکونام است که اولین برد لیگ برتری را دشت کنند. پارس جنوبی هم هفته گذشته در خانه به پیروزی رسید تا نشان بدهد همچنان می خواهد در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشد. تقابل تارتار و نکونام از نظر فوتبالی دیدنی است بخصوص اینکه تماشاگران مودب و با فرهنگ نساجی می توانند جذابیت این مسابقه را دو چندان کنند حتی اگر روی دیوار خانه شان بنشینند و هندوانه! بخورند.

نکات:

در 17 بازی از 21 بازی قبلی پارس جنوبی در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

در 3 بازی قبلی نساجی مازندران مقابل پارس جنوبی کمتر از 2.5 گل زده شده است.


‏گسترش فولاد تبریز- سپیدرود ‏رشت- ساعت : ‏19:50ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز

سیدرضا مهدوی - جواد مداح - امیرمحمد داودزاده - کمیل غلامی - ناظر: رسول فروغی

‏در یکی دیگر از بازی‌های این هفته سپیدرود رشت که خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، بعد از دو شکست سنگین در هفته‌های ابتدایی، میهمان گسترش فولاد تبریزی است که هدایت آن بر عهده‌ فیروز کریمی می‌باشد. خداداد در تیم بهمنی که فیروز کریمی هدایت آن را بر عهده داشت، درخشید و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت. آخرین تیمی هم که خداداد در آن بازی کرد راه‌آهن بود که هدایت آن را فیروز کریمی بر عهده داشت. سپیدرود نیز هر دو دیدار گذشته خود را واگذار کرده و شرایط در رشت برای خداداد عزیزی پس از حواشی ایجاد شده در مسابقه با سپاهان، اصلا مساعد نیست. در این مسابقه، هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز خواهند بود. گسترش فولاد به دنبال کسب اولین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی خواهد بود و در سوی دیگر سپیدرود که خداداد را به دلیل محرومیت در کنار خود نخواهد داشت، به دنبال دشت اولین امتیاز خود خواهد بود تا کمی از شرایط بحرانی فعلی فاصله بگیرد.

نکات:

سپید رود در 8 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

گسترش فولاد در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر مساوی کرده است.

سپید رود در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.

در 8 بازی از 9 بازی قبلی خانگی گسترش فولاد در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

سپید رود در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل 3 گل خورده است.

سپید رود در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر در هر دو نیمه شکست خورده است.


سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان - ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: پاس قوامین تهران

حسین زرگر - آرمان اسعدی - امیر مبشر - مهدی مرجانزاده

ناظر: حسین عسگری

ذوب آهن و ساپیا هر دو تیمی هستند که امسال می توانند خود را در کورس قهرمانی جای بدهند پس با این حال می توان روز پنج شنبه انتظار بازی جذابی را از این دو تیم انتظار داشت که بازی در شرایطی برگزار می شود که مهندس سابق پرسپولیسی ها و حال حاضر ذوب آهن بخاطر بدهی از طرف کمیته انظباطی تا اطلاع بعدی محروم می باشد و از طرفی دیگر مهدی ترابی بازیکن سایپا درگیر ادعاهای تیم تراکتور سازی و پرسپولیس می باشد. وحید محمدزاده، مدافع ذوب‌آهن در بازی با استقلال اخراج شد تا بازی با سایپا را از دست بدهد. ذوبی‌ها جدا از یک محروم، دو بازیکن مصدوم هم دارند که در این بازی به میدان نخواهند رفت. رضا حبیب‌زاده که که برابر استقلال مصدوم شد به بازی برابر سایپا نمی‌ر‌سد و مسعود ابراهیم‌زاده نیز که در هفته اول لیگ برتر مصدم شد، بازی با سایپا در هفته سوم را از دست خواهد داد. نارنجی پوشان سایپا دو هفته کاملا متفاوت را در لیگ تجربه کردند در اولین هفته با یک پیروزی پرگل مقابل سپیدرود صدرنشین شدند و در هفته دوم در دربی خودروسازان 3 بر صفر بازی را به پیکان واگذار کرد. اکنون هم نبرد تیم های نایب قهرمان و تیم چهارم فصل گذشته لیگ می تواند یک جدال دیدنی را در تهران رقم بزند. ذوب آهن هم هفته گذشته در خانه مقابل استقلال متوقف شد و هر دو تیم به دنبال دومین برد هستند.

نکات:

سایپا در 6 بازی از 7 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

ذوب آهن در 17 بازی از 19 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

در 6 بازی از 7 بازی قبلی سایپا در لیگ برتر بیش از 2.5 گل زده شده است.

در 4 بازی قبلی خارج از خانه ذوب آهن در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

سایپا در 5 بازی قبلی خود مقابل ذوب آهن شکست نخورده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار