PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) 5 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
کیهان ورزشی-

جمعه 19 مرداد 1397‏

پدیده مشهد- صنعت نفت آبادان ‏ - ساعت : ‏20‏ ورزشگاه: امام رضا (ع)‏ مشهد

کوپال ناظمی - حمید سبحانی - محمدرسول ذورقی - علی بای

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

دو تیم ۳ و ۲ امتیازی جدول رده بندی در هفته سوم با هم دیدار می کنند. پدیده در هفته نخست و در خانه مغلوب پرسپولیس شد ما در هفته دوم موفق شد خارج از خانه استقلال خوزستان را شکست دهد تا به لطف سه امتیاز این بازی در پایان هفته دوم شرایط خوبی در جدول داشته باشد. صنعت نفت که این فصل را با یک مربی پرتغالی آغاز کرد با چهره‌ای متفاوت نسبت به فصل قبل در لیگ برتر حضور یافت و از دو بازی نخست به لطف دو نتیجه مساوی دو امتیاز گرفت. یحیی گلمحمدی بعد از پیوستن به پدیده پیروزی خانگی به دست نیاورده و از این نظر این بازی برای آنها اهمیت فراوانی دارد.

نکات:

نفت آبادان در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر مساوی کرده است.

در 6 بازی قبلی خارج از خانه نفت آبادان در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

نفت آبادان در 5 بازی از 7 بازی قبلی خود در لیگ برتر در هر دو نیمه مساوی کرده است.

‏نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان - ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

‏رضا کرمانشاهی - مهدی الوندی - قهرمان نجفی - پیمان فرخی مهر

ناظر: یدالله جهانبازی

تیم‌های جنوبی در شرایط خوبی با هم بازی نخواهند کرد. فولاد هفته گذشته با سه گل در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس باخت، دیداری که خوزستانی‌ها در آن نمایش خوبی نداشتند. مسجد سلیمانی‌ها هم تنها یک امتیاز دارند و اگر روند عدم نتیجه‌گیری آنها ادامه پیدا کند، وارد بحران خواهند شد. همه تیم‌ها خوب می‌دانند که امتیازات نیم فصل اول چقدر مهم است و اگر نفت در خانه خود نتواند امتیازی بگیرد، شرایط برای آنها در ادامه فصل سخت خواهد شد. اکبر پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان با وجود برد در هفته اول، نتوانسته تیمی راهی مسابقات کند که بتوان نشانی از مدعی را در آن دید، بنابراین این مربی که فصل گذشته با انتقادهای زیادی از سوی هواداران فولاد روبه‌رو شده، روزهای سختی دارد و باید نتایج در خور شأن فولاد کسب کند.

نکات:

فولاد در 5 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

فولاد در 5 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

فولاد مبارکه سپاهان - پیکان تهران - ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

علی صفایی - فرهاد مروجی - محمدهاشمی نسب - روح الله شریفی

ناظر: علیرضا کهوری

دو تیم هفته گذشته پیروزی های درخشانی را به دست آوردند و اکنون مقابل یکدیگر زورآزمایی خواهند کرد. مجید جلالی و امیر قلعه نویی به خوبی از افکار فوتبالی یکدیگر شناخت دارند و پیکان کار سختی در نصف جهان خواهد داشت بخصوص اینکه به نظر می‌رسد سپاهان با پیروزی ۶ گله خود مقابل سپیدرود در بهترین شرایط قرار گرفته و شاید قلعه‌نویی در این فصل سنت شکنی کند و تیمش زودتر از همیشه و در نیم فصل اول به عنوان یک مدعی ظاهر شود. مجید جلالی معروف به آقا معلم و امیر قلعه‌نویی معروف به ژنرال برای پیروزی در این مسابقه نقشه‌های زیادی در سر خواهند داشت و پیکان هم بعد از یک برد خوب در دربی خودرو سازان برای امتیاز گرفتن راهی اصفهان می‌شود.

نکات:

در 6 بازی قبلی خانگی سپاهان در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

در 4 بازی قبلی خانگی سپاهان مقابل پیکان کمتر از 2.5 گل زده شده است.

پیکان در 3 بازی قبلی خود مقابل سپاهان پیروز شده است.

‏استقلال تهران- تراکتورسازی تبریز- ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه: آزادی تهران

مهدی سیدعلی - حسن ظهیری- تورج عیوض محمدی - جواد محمدی

ناظر: حسن کامرانی فر

تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در تهران به مصاف هم می‌روند تا به نوعی یادآور خاطرات دیدارهای دو تیم فصل گذشته باشد. سرخابی‌های تهران و تبریز که در سالهای اخیر دیدارهایشان به مراتب حساس تر از قبل شده است، فصل گذشته هم درست در هفته سوم در تهران با یکدیگر دیدار کردند که نتیجه این بازی یک بر صفر به سود استقلال شد. حال دو تیم باید یکبار دیگر و به فاصله یکسال از هفته سوم این رقابتها در تهران با یکدیگر دیدار داشته باشند. آخرین بازیکنی که در دیدار مستقیم دو تیم موفق به گلزنی شده سرور جباروف هافبک ازبکستانی آبی پوشان است که در هفته سوم فصل گذشته با یک ضربه از راه دور دروازه تراکتورسازی را باز کرد. همچنین آخرین دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی بدون گل در تبریز به پایان رسید. این دومین باری است که شفر با استقلال مقابل تراکتورسازی بازی می‌کند اما اولین حضور شفر روی نیمکت استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی است. شفر در تنها تجربه هدایت استقلال مقابل تراکتورسازی یک مساوی بدون گل به دست آورده و در صورت پیروزی آبی پوشان در این بازی اولین تجربه پیروزی شفر در این دیدار بزرگ خواهد بود. در سوی دیگر میدان جان توشاک کهنه کار روی نیمکت تراکتورسازی نشسته که وی هنوز موفق به کسب پیروزی با این تیم نشده و در صورت پیروزی سرخ پوشان تبریز مقابل استقلال، نه تنها اولین پیروزی توشاک مقابل آبی پوشان خواهد بود بلکه اولین پیروزی وی در لیگ برتر ایران هم به دست آمده است.

نکات:

در 6 بازی قبلی تراکتور سازی در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

استقلال در 13 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

در 3 بازی قبلی استقلال مقابل تراکتور سازی کمتر از 2.5 گل زده شده است.

‏گسترش فولاد تبریز- سپیدرود ‏رشت- ساعت : ‏18 ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز

سیدرضا مهدوی - جواد مداح - امیرمحمد داودزاده - کمیل غلامی - ناظر: رسول فروغی

‏در یکی دیگر از بازی‌های این هفته سپیدرود رشت که خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، بعد از دو شکست سنگین در هفته‌های ابتدایی، میهمان گسترش فولاد تبریزی است که هدایت آن بر عهده‌ فیروز کریمی می‌باشد. خداداد در تیم بهمنی که فیروز کریمی هدایت آن را بر عهده داشت، درخشید و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت. آخرین تیمی هم که خداداد در آن بازی کرد راه‌آهن بود که هدایت آن را فیروز کریمی بر عهده داشت. سپیدرود نیز هر دو دیدار گذشته خود را واگذار کرده و شرایط در رشت برای خداداد عزیزی پس از حواشی ایجاد شده در مسابقه با سپاهان، اصلا مساعد نیست. در این مسابقه، هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز خواهند بود. گسترش فولاد به دنبال کسب اولین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی خواهد بود و در سوی دیگر سپیدرود که خداداد را به دلیل محرومیت در کنار خود نخواهد داشت، به دنبال دشت اولین امتیاز خود خواهد بود تا کمی از شرایط بحرانی فعلی فاصله بگیرد.

نکات:

سپید رود در ۸ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

گسترش فولاد در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر مساوی کرده است.

سپید رود در ۶ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.

در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خانگی گسترش فولاد در لیگ برتر کمتر از ۲,۵ گل زده شده است.

سپید رود در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل ۳ گل خورده است.

سپید رود در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر در هر دو نیمه شکست خورده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار