فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کیهان ورزشی-

هفته سوم رقابت های لیگ برتر هفته آرام و کم گلی بود و اگر بازی استقلال و تراکتورسازی نبود باید به کل پرونده این هفته نمره منفی می دادیم. در این هفته 4 تساوی بدون گل و 2 تساوی 1-1 داشتیم و فقط تیم های استقلال و پدیده توانستند حریفان خود را شکست دهند. استقلال قاطعانه و با 3 گل و پدیده با حداقل یک گل آنهم در لحظات پایانی. استقلال جمعه شب میزبان تیم پرستاره تراکتورسازی بود و توانست به دنبال یک بازی هجومی و با برنامه این تیم را با 3 گل شکست دهد. بازی دو تیم حدود 70 هزار نفر تماشاگر داشت و بازیکنانی نظیر تبریزی، الحاجی و نیومایر برای اولین بار در تیم استقلال بازی کردند و در تراکتورسازی هم شاهد اولین حضور شجاعی و دژاگه بودیم. در این هفته بازی پرتنش و پرحاشیه پرسپولیس و استقلال خوزستان نیز در اهواز برگزار شد اما این بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و چنگی به دل نزد .




تیم هفته

استقلال تهران: در مصاف تیم های پر طرفدار و پر ستاره استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز، تیم استقلال به پیروزی قاطع 3 بر صفر دست پیدا کرد.

مربی هفته

وینفرد شفر (استقلال تهران): تدابیر موثر شفر آلمانی بر توشاک ولزی چربید تا استقلال موفق شود تراکتور را از کار بیندازد. در این بازی شفر کاری کرد که توشاک و هواداران تراکتورسازی از همان اوایل نیمه دوم باخت را قبول کردند.

داور هفته

سیدمهدی سیدعلی (استقلال - تراکتورسازی): بازی استقلال و تراکتور مثل سنوات قبل پرحاشیه و حساس بود و قضاوتش با توجه به جو موجود در ورزشگاه آزادی سخت به نظر می رسید اما سیدعلی به خوبی این بازی را قضاوت کرد.

بازیکن هفته

فرشید اسماعیلی (استقلال تهران): اسماعیلی در برابر ستاره هایی که تراکتورسازی برای خط میانی خود استخدام کرده با صلابت بازی کرد. او یک گل زیبا به تراکتور زد و یک پاس گل هم به تبریزی داد.

بازی هفته

استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز: در این بازی تیم تهرانی 3 گل زد و حداقل 3 گل دیگر می توانست بزند. این بازی حساس ترین و پرتماشاگرترین بازی هفته سوم بود.


نتایج هفته چهارم

ماشین سازی تبریز 1 - سپیدرود رشت 1
استقلال خوزستان صفر - پرسپولیس تهران صفر
نساجی قائمشهر 1 - پارس جنوبی جم 1
سایپا تهران صفر - ذوب آهن اصفهان صفر
پدیده مشهد 1 - صنعت نفت آبادان صفر
نفت مسجدسلیمان صفر - فولاد خوزستان صفر
سپاهان اصفهان صفر - پیکان تهران صفر
استقلال تهران 3 - تراکتورسازی تبریز صفر


تیم منتخب هفته سوم

1 - محمدرشید مظاهری (ذوب آهن)
2 - میلاد شیخ سلیمانی (سپیدرود)
3 - حجت حق وردی (پیکان)
4 - آرمین سهرابیان (استقلال تهران)
5 - رضا علیاری (سایپا)
6 - امین قاسمی نژاد (پدیده)
7 - فرشید باقری (استقلال تهران)
8 - فرشید اسماعیلی (استقلال تهران)
9 - ابراهیم صالحی (پارس جنوبی جم)
10 - مرتضی تبریزی (استقلال تهران)
11 - محمد عباس زاده ( نساجی)





جدال ستارگان به سود آبی ها تمام شد



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار