PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
تب و تاب هفته چهارم لیگ برتر امروز در گرمای شهر جم بالا می‌گیرد.
کیهان ورزشی-
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با برگزاری 4 بازی آغاز می‌شود.

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷‌

پارس جنوبی جم - استقلال تهران- ساعت ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: تختی جم

حسین زرگر آرمان اسعدی علی دودانگه امیر عرب براقی ناظر: محمود رفیعی

دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم درحالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم در سه بازی قبلی خود به ترتیب 5 و 4 امتیاز به دست آورده اند. استقلال دو تساوی و یک پیروزی داشته است و در رده چهارم است و پارس جنوبی جم نیز با یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست 4 امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار دارد. استقلال در هفته اول با نتیجه بدون گل برابر پیکان تهران متوقف شد و در هفته دوم نیز در یک بازی جذاب موفق شد که ذوب آهن را در فولادشهر با نتیجه 2بر2 متوقف کند و در هفته سوم نیز با نتیجه عالی 3 بر 0 تراکتورسازی را شکست داد. در آن سوی میدان پارس جنوبی جم در هفته اول برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد و در هفته دوم نیز با نفت مسجد سلیمان بازی کرد که آن بازی با پیروزی 2 بر 1 پارس جنوبی همراه شد و در هفته سوم نیز با نتیجه 1 بر 1 برابر نساجی متوقف شد. باید منتظر ماند و دید که کدام تیم می تواند دست پر تختی جم را ترک کند. شاگردان وینفرد شفر یا شاگردان مهدی تارتار؟

نکات:

در 18 بازی از 22 بازی قبلی پارس جنوبی در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

پارس جنوبی در 4 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.

استقلال در 11 بازی قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

پارس جنوبی در 8 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

پیکان تهران - گسترش فولاد تبریز - ساعت ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: شهدای شهر قدس تهران

علی بای محمدرضا منصوری مهدی شفیعی کمیل غلامی ناظر: مسعود مرادی

یکان در لیگ هجدهم نمایش خوبی از خود برجای گذاشته و به همراه پرسپولیس دو تیمی هستند که دروازه خودشان را در سه هفته گذشته لیگ برتر بسته نگه داشته‌اند. شاگردان مجید جلالی توانستند در سه هفته گذشته تیم پرستاره سایپا را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند و در هفته سوم هم مقابل دیگر تیم پرستاره لیگ هجدهم یعنی سپاهان با کسب تساوی بدون گل یک امتیاز در خانه حریف کسب کنند. در حال حاضر این تیم با ۵ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده پنجم قرار گرفته است. در آن سوی میدان گسترش فولاد که هنوز وضعیت مالکیت و حتی نام این تیم مشخص نیست قرار دارد. این تیم هفته گذشته مقابل بی‌سروسامان‌ترین تیم لیگ برتر یعنی سپیدرود با نتیجه یک بر یک متوقف شد. شاگردان فیروز کریمی با این تساوی سه امتیازی شدند و در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند. به نظر می‌رسد پیکان با توجه به شرایطی هم که گسترش فولاد دارد می‌تواند با ادامه نمایش خوب خود در هفته چهارم لیگ برتر با کسب یک پیروزی دیگر شرایط خودش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

نکات:

گسترش فولاد در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر مساوی کرده است.

در 6 بازی قبلی گسترش فولاد در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

پیکان در 3 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.

در 3 بازی قبلی خانگی پیکان مقابل گسترش فولاد کمتر از 2.5 گل زده شده است.

پیکان در 5 بازی قبلی خود مقابل گسترش فولاد شکست نخورده است.

‌سپیدرود رشت - پدیده مشهد- ساعت ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: سردار جنگل رشت

علیرضا فغانی محمدرضا مدیر روستا مهرداد نجفی رضا کرمانشاهی ناظر: ابراهیم میرزابیگی

تیم سپیدرود این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد و در حالی که ۳ هفته از آغاز لیگ گذشته آنها هنوز نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی کسب کنند. سپیدرودی‌ها با هدایت خداداد عزیزی که الان دیگر سرمربی این تیم نیست، در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر صاحب یک تساوی و ۲ شکست شدند که به نظر می‌رسد این نتایج برای هواداران این تیم اصلا قابل قبل نیست. برخلاف سپیدرود، تیم پدیده که قرار است مقابل آنها قرار بگیرد شرایط خیلی بدی ندارد و از ۳ بازی گذشته خود ۲ پیروزی و یک شکست را برای خود ثبت کردند که به نظر می‌رسد برای شاگردان گل‌محمدی تا اینجای کار قابل قبول بوده است. قطعا هر ۲ تیم قصد دارند برای پیروزی به میدان بروند و با وجود اینکه سپیدرود هواداران پرشوری دارد، به نظر می‌رسد بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

نکات:

سپید رود در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

فولاد خوزستان - نساجی مازندران- ساعت ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: غدیر ‌اهواز

موعود بنیادی فر جلیل شعرانی علی احمدی روح الله شریفی ناظر: سعید بطحایی

این مسابقه در حالی برگزار می شود که دو تیم شرایط نسبتا یکسانی در لیگ را تجربه می کنند و اصلا شروع مناسبی نداشته اند. فولاد خوزستان هم اکنون با تنها 4 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و به دنبال ثبت برد پر ارزش خانگی دیگری است. قطعا بازی در اهواز و ورزشگاه غدیر می تواند کمک بسیار به فولاد برای کسب برد کند و حضور تمامی بازیکنان موثر فولاد و البته هماهنگ تر شدن ستاره های این تیم، از جمله سروش رفیعی، حسن بیت سعید، رضا میرزایی و لوسیانو پریرا، می تواند فولاد را به جهت بهتری رهنمون کند. حال باید دید، فولاد خوزستان در خانه، چه از پیش خواهد برد. در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران قرار دارد. نماینده مازندران و فوتبال شمال کشور بار دیگر در این فصل به جنوب کشور می آید. جواد نکونام و شاگردانش هنوز در این فصل، موفق به کسب پیروزی و ثبت اولین برد نساجی در تاریخ لیگ برتر نشده اند و به شدت دنبال انجام این مهم هستند. البته که نکونام به خوبی می داند کار سختی برابر فولاد در اهواز دارد. قطعا نکونام در این بازی، تیمش را برای برد به میدان خواهد فرستاد، اما فولاد نیز در اهواز تیم خطرناکی است و باید دید، در غدیر چه اتفاقی می افتد.

نکات:

فولاد در 5 بازی از 7 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

در 3 بازی قبلی نساجی مازندران در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار