PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
سپیده توکلی، قهرمان و رکورددار پرش ارتفاع ایران تمرینات آماده سازی خود را پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی خود در تهران پشت سر می گذارد و روزهای آینده به همراه تیم ملی دو و میدانی به هجدهمین دوره بازی‎های آسیایی در جاکارتا اعزام می شود تا برای سومین بار حضور در بازی ها را تجربه کند.
کیهان ورزشی-
توکلی در خصوص حضورش در تیم ملی اظهار داشت:  من تجربه حضور در 2 دوره بازی های آسیایی را دارم و در این دوره از بازی‌ها به دنبال کسب نتیجه بهتر و حتی مدال هستم. دوست دارم با انرژی در این مسابقات حاضر شوم چون فصل خوبی از تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته ام و نتایج خوبی هم گرفته ام. از مسئولین ورزش کشور، مردم ایران و اعضای کادر فنی تیم ملی می خواهم انرژی مثبت بدهند تا موفق شوم.

توکلی به مراحل آماده سازی خود تا پیش از بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: فدراسیون دو و میدانی یک دوره اردوی آماده سازی را در کیش پیش از آغاز سال ترتیب داد و به همراه آقای ربانی، مربی ام در آنجا تمرینات خوبی داشتم. از آغاز امسال هم با ادامه تمریناتم در تهران شرایط خوبی داشتم تا اینکه اردیبهشت ماه توانستم رکورد ملی پرش ارتفاع ایران را در مسابقات لیگ طلایی ارتقاء دهم. برای آمادگی بیشتر به مسابقات بلاروس و ترکیه هم اعزام شدم و در حال حاضر تمریناتم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران زیر نظر سازمان تیم های ملی با مربی ام پیگیری می کنم.

قهرمان پرش ارتفاع ایران در خصوص رکورد شخصی خود و جایگاهش در رنکینگ آسیا توضیح داد:  رکورد شخصی ام در حال حاضر 1.84 متر است. من این رکورد را امسال ثبت کردم و با این نتیجه در رنک پنجم پرش ارتفاع آسیا هستم. اگر بتوانم رکوردم را در بازی‌های آسیایی ارتقاء دهم و تا مرز 1.86 متر برسم، فکر می کنم به مدال برسم.

او به دیدگاه رییس فدراسیون دو و میدانی در خصوص حمایت از ورزشکاران شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت:  خودم ورزشکاری هستم که انرژی مثبت به دیگران می دهم و دوست دارم از دیگران هم انرژی بگیرم. آقای کیهانی تعدادی از ورزشکاران دو و میدانی را که شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی بودند حمایت کردند و با جذب مربی و برگزاری اردوهای داخلی و خارجی موجب شدند که نتایج خوبی هم کسب کنند. این دیدگاه و استراتژی حمایتی از ورزشکاران پاسخ داد و به نظرمن جا داشت که تعداد بیشتری از قهرمانان حمایت می شدند. البته تمام قهرمانانی که الان به بازی‌ها اعزام می شوند شایسته و لایق بهترین‌ها هستند و من از صمیم قلب برای تک‌تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم همه با همدلی و حمایت همدیگر در مسابقات به تیم ملی انرژی مضاعفی بدهیم. تیم بسیار خوب و کاملی به این دوره از بازیها اعزام می شود و دوست دارم با نتایج خوبی از این مسابقات سربلند شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار