PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با برتری مقابل نماینده قرقیزستان در فینال، دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.
کیهان ورزشی-
 رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند که علیرضا کریمی نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی در فینال دومین مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد.

در وزن 97 کیلوگرم که  13 نفر حضور داشتند علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر تاکشی یاماگوچی از ژاپن را شکست داد. وی در دور سوم نیز با ضربه فنی از سد ماگومد ابراگیم‌اف، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان گذشت و گام به فینال گذاشت.

کریمی در فینال با نتیجه 6 بر صفر از سد ماگومد موسی‌ئف از قرقیزستان گذشت و دومین مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد.

پیش از این حسن یزدانی مدال طلای وزن 86 کیلوگرم را کسب کرده بود و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز  شده بود. در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال بازماند. در وزن 65 کیلوگرم نیز مهران نصیری با شکست در دور نخست از گردونه مسابقات کنار رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار