PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
سرمربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز تأکید کرد، تیمش برای رسیدن به جمع مدعیان به زمان زیادی نیاز دارد.
کیهان ورزشی-
جان توشاک بعد از تساوی 2 - 2  تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: این بازی، بازی خیلی سختی برای ما بود. در نیمه اول سپاهان از ما بهتر بود و فشار زیادی روی ما وارد شد. سپاهان با پرتاپ اوت و ضربات ایستگاهی روی ما فشار می‌آورد. به همین خاطر در نیمه اول با یک گل عقب افتادیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول باز هم سپاهان شانس داشت که به گل برسد, اما ما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم و توانستیم فرصت‌های گلز‌نی خوبی را ایجاد کنیم. ما توانستیم در این نیمه دو گل خوب را به ثمر برسانیم و باز هم می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم. در نهایت فکر می‌کنم نتیجه  2 - 2 عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند سپاهان می‌تواند مدعی قهرمانی باشد, گفت: در این مورد نمی‌توانم به شما جواب بدهم. باید ببینیم سایر تیم‌ها در طول فصل چطور کار می‌کنند. الان نمی‌شود در این مورد نظر داد. قهرمان شدن در لیگ مثل یک ماراتن می‌ماند. همان‌طور که می‌دانید دوی ماراتن از یک ورزشگاه شروع می‌شود و با طی زمانی زیاد به اتمام می‌رسد. رقابت‌های لیگ برتر هم همین‌طور است و همه تیم‌ها راهی طولانی‌ در پیش دارند.

توشاک با اشاره به جریان مسابقه گفت: متأسفانه گلر تیم ما در دقایق پایانی مصدوم شد و توپ را بیرون زد, اما سپاهانی‌ها توپ را به ما برنگرداندند. به نظر من این کار درست نبود.

وی راجع به عملکرد بازیکنان اصفهانی تیم تراکتورسازی یادآور شد: ما بازیکنان خوبی داریم. البته هفت بازیکن جدید به تیم‌مان اضافه شده‌اند. همچنین بازی‌های پیش‌فصل خوبی هم داشتیم. البته در بازی اول لیگ به دلیل کمبود نفرات فقط دو بازیکن روی نیمکت داشتیم. هم‌اکنون شش بازیکن روی نیمکت داریم، اما هنوز روی بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند, شناخت کامل ندارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: بازیکنانی که از ابتدا همراه تیم بودند شرایط بدنی خوبی دارند, اما بقیه نیاز به زمان دارند. زمان زیادی لازم داریم تا بازیکنان‌مان همگی آماده شوند. ممکن است هر مربی در انتخاب بازیکن اشتباه کند و من هم چند اشتباه داشته‌ام. دارم این موضوع را الان عنوان می‌کنم.

توشاک در واکنش به این جمله که «تیمی که در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشد, یعنی بازیکنان آماده‌تری دارد و این موضوع با صحبت‌های شما که می‌گویید بازیکنان‌تان آمادگی بدنی ندارند, تناقض دارد»، تصریح کرد: بازی نیمه اول بازیکنانم را نپسندیدم و از آنها رضایت ندارم، اما در بین دو نیمه با تعویض‌هایی که انجام دادیم, به تیم انرژی مثبت وارد کردیم و توانستیم بازی را به تساوی یک - یک برسانیم. در ابتدای نیمه دوم سپاهان عقب‌نشینی کرد، اما زمانی که بازی مساوی شد، فشار حملاتش را روی دروازه ما بیشتر کرد. از اینکه این بازی را به تساوی رساندیم، خوشحالم. این می‌تواند برای ما رضایت‌بخش باشد. ما به زمان زیادی نیاز داریم تا به جمع مدعیان برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد اشکان دژاگه رضایت دارد یا خیر, اضافه کرد: از اشکان راضی هستم، اما این بازیکن می‌تواند در بازی‌های‌ آینده بهتر باشد. قبل از این بازی اشکان دچار آسیب‌دیدگی شده بود و در اواسط هفته دو جلسه با تیم تمرین نکرد,‌ اما در لحظات آخر تصمیم گرفتیم که او را بازی بدهیم. هنوز دو بازیکن ملی‌پوش تیم (شجاعی و دژاگه) از نطر جسمانی آمادگی کافی ندارند, چون آنها در جام جهانی حاضر بوده و شرایط سختی داشتند. آنها در تمرینات پیش‌فصل تیم ما حضور نداشتند و بعد از جام جهانی به تیم اضافه و بلافاصله وارد مسابقات شدند. تا زمانی که آنها به آمادگی کامل نرسیده‌اند, نمی‌توانیم راجع به عملکردشان حرف بزنیم. درباره تعویض دژاگه هم باید بگویم که به دلیل اینکه ریسک آسیب‌پذیری بالا می‌رفت ترجیح دادیم که اشکان را تعویض کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار