PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم از اینکه هر وقت بخواهند بازی زیبا انتخاب کنند، یک پای آن بازی سپاهان است.
کیهان ورزشی-
امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال سپاهان مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: به فوتبال شهرستانی‌ها تبریک می‌گویم. خوشحالم از اینکه هر وقت بخواهند بازی زیبا انتخاب کنند، یک پای آن بازی سپاهان است. در نیمه دوم بسیار عالی بودیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. در نیمه دوم به هیچ عنوان خوب نبودیم و برخی اوقات خوش‌شانس بودیم که نباختیم.

وی ادامه داد: بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر کسی که این دیدار را تماشا کرد، از آن لذت برد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که انتقال بازی از ورزشگاه نقش جهان به ورزشگاه فولادشهر و تغییر کیفیت چمن، چه تأثیری در رقم خوردن نتیجه داشت، تصریح کرد: پس از انتقال محل برگزاری مسابقه و تغییر کیفیت چمن، کیفیت بازی ما افزایش یافت. بازیکنان ما در زمانی که گل خوردیم، اشتباهات زیادی داشتند. فکر می‌کنم در صحنه گل دوم اگر یک مقدار دفاع ما جلوتر بود، نیازمند می‌توانست توپ اسماعیلی‌فر را بگیرد. بازیکنان ما در صحنه گل دوم خیلی عقب‌نشینی کرده بودند و متأسفانه گل بدی خوردیم.

قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی بازیکنان باتجربه ما باید بازی را در دست می‌گرفتند تا گل نخوریم. بعد از اینکه بازی یک - یک شد، از طریق ارسال از جناحین به دنبال گل بودیم، اما زمانی که یک بر صفر از تراکتورسازی پیش بودیم، عملکرد خوبی نداشتیم. پس از تساوی یک - یک مسابقه، انتحاری بازی کردیم که به گل هم رسیدیم.

وی در مورد عقب کشیدن تیمش در دقایقی از بازی گفت: قدرت تاکتیکی حریف باعث شد که در نیمه دوم تراکتورسازی تیم برتر میدان باشد. زمانی که بازی 2 بر یک به سود ما بود، تراکتورسازی موقعیت‌هایی ایجاد کرد. یکی از موقعیت‌های آنها به تیر دروازه برخورد کرد و یک صحنه هم که نیازمند توپ را از دروازه بیرون کشید.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد اُفت بازی این تیم در دقایق پایانی بازی‌ها اظهار داشت: در بازی با ذوب‌آهن، دو پنالتی به سود ما گرفته نشد و قبول دارم در دقایقی، بازی را از دست دادیم. همچنین می‌پذیرم که می‌توانستیم در نیمه دوم همین دیدار، بازی بهتری ارائه کنیم.

قلعه‌نویی درباره عملکرد داوران در دیدارهای اخیر سپاهان تصریح کرد: برخی صحنه‌ها ایجاد شد که روح و روان تیم ما را به‌هم ریخت. کارشناسان می‌گویند داورانی که در دو هفته قبل برای ما گذاشتند، در دو هفته بعد به آنها داوری داده نشده است. از زرگر تعجب می‌کنم که در برخی صحنه‌ها، خطاهای واضح را نگرفت. امیدوارم من اشتباه کرده باشم، اما در یکی از صحنه‌ها پنالتی ما گرفته نشد.

وی در ادامه انتقاداتش از داوری خاطرنشان کرد: در این چهار پنج بازی از داوری لطمه دیده‌ایم. در صحنه گل اول حریف، بازیکن تراکتورسازی در وسط زمین توپ را با دست دفع کرد که منجر به گل شد. به همه داوران خسته نباشید می‌گویم، اما چند هفته‌ای است که از داوری متضرر می‌شویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا احسان حاج‌صفی به جمع زردپوشان اصفهانی اضافه می‌شود یا خیر، گفت: من و مدیرعامل باشگاه سپاهان چندین بار با او صحبت کردیم، اما نظر نهایی را خود حاج‌صفی می‌دهد.

در این هنگام، سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: حاج‌صفی با باشگاه پاناتینایکوس یونان قرارداد دارد و تنها می‌تواند به صورت قرضی به سپاهان بیاید، اتفاقی که تاکنون رخ نداده است. اگر حاج‌صفی بتواند به ایران بیاید، فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد.

قلعه‌نویی در خصوص اضافه شدن فرهمند، یکی از پیشکسوتان سپاهان به این تیم تصریح کرد: تابش (مدیرعامل باشگاه سپاهان) تصمیم نهایی را می‌گیرد. ما به دنبال این هستیم که فرهمند به ما اضافه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار