PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت بدهی های این باشگاه را تشریح کرد.



کیهان ورزشی-

حمیدرضا گرشاسبی گفت: ما اقدامات مهمی را طی یکی دو سال اخیر انجام دادیم و قاطعانه می گویم که بالغ بر صد پرونده را بستیم.برخی از این افراد در زمره بازیکنان و مربیان خارجی بودند.برخی از آنها به فیفا شکایت کرده بودند که یک به یک با آنها جلسه گذاشتیم و با گرفتن تخفیف پرونده آنها را بستیم. حدود ۳۶ میلیارد تومان از بدهی را تسویه کردیم و حدود ۴/۵ میلیارد باقی مانده است.

وی در ادامه افزود:به جز این بدهی های بدهی اثبات شده دیگری نداریم. ما بالغ بر صد طلبکار مذاکره کردیم. الان سه چهار طلبکار باقی مانده اند. قرار است فردا از طریق فدراسیون درباره این طلبکاران نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا ای اف سی از روند کارهای باشگاه مطلع است گفت: آنها از حسن نیت ما آگاه هستند و به همین دلیل موضوعات را به آنها گزارش کردیم.

وی درباره دایی و همامی گفت: هنوز با این عزیزان توافق نکرده ایم. قبلا با همامی توافق کردیم اما وقتی رفت دیگر پاسخ ما را نداد که عجیب بود.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: سه طلبکار دیگر هم هستند که حکم گرفته اند که فردا برای جلب رضایت آنها مذاکره می کنیم. البته جدا از افراد حقیقی و حقوقی ما با برخی آژانس ها و مراکز که بدهی داشتیم نیز توافق کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار