ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تا 20 سال دیگر هم تیم های ایرانی می روند در آسیا و در مراحل بالا حذف می شوند!

مجید جلالی در گفت و گو با کیهان ورزشی درباره عملکرد تیمش در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: الحمدالله تیم شرایط خوبی را پشت سر گذاشته است. طی یکی دو سال گذشته همواره در ابتدای لیگ خوب نبودیم اما این دفعه با توجه به برنامه ریزی هایی که داشتیم شرایط مان متفاوت بود اما همچنان کمبودهایی را داریم که یک هفته است برای اصلاح امور نحوه تمرینات و مدل تمرینات خود را تغییر داده ایم.

وی درباره این موضوع که برخی مسابقات لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار نیستند گفت: برای تیم ها در این لیگ امتیاز گرفتن حیاتی شده و حتی یک امتیاز حکم مرگ و زندگی را پیدا کرده است لذا تیم ها دست و پا می زنند و این مسئله اضطراب آنها را بالا می برد و به همین دلیل بازی ها از نظر کیفی افت می کند. بعضی تیم ها در زمین دو قسمتی می شوند، به این معنا که 5 نفرشان در زمین خودی می مانند و 5 نفر به دیواره دفاعی شما می چسبند و در واقع کاری به مرکز زمین ندارند و فقط توپ های بلند ارسال می کنند و برای مقابله با این روش شما می بایست عناصر خاصی را داشته باشید.البته این تیم ها محکوم نیستند اما خب طبیعی است که حاصل چنین بازی هایی با کیفیت نمی شود.

سرمربی پیکان درباره برخی انتقادات به عملکرد پیکان در بازی با سپاهان و استقلال خوزستان مبنی بر ارائه ضد فوتبال بیان داشت: اولا آنهای که قضاوت می کنند فیلم این بازی ها را ببینند و مطمئن باشند اگر یکبار فیلم را ببینند دیگر اینگونه صحبت نمی کنند. البته من معتقدم این حرفها نوعی جریان سازی علیه بنده و تیمم است. من که با سه بازی مربی نمشده ام و بیش از 35 سال در این فوتبال حضور دارم لذا اگر قرار به قضاوت باشد باید عملکرد سه دهه حضورم را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: یکی از مشکلات فوتبال ما در لیگ برتر شلوغ کردن های کنار زمین است. برهی مربیان وقتی احساس می کنند داور در مدیریت ضعف دارد با شلوغ بازی کار خود را پیش می برند. در همین بازی با استقلال خوزستان داور پنالتی ما را نگرفت، آنهم در صحنه ای که باید دروازه بان حریف اخراج می شد. خب اگر آن پنالتی را می گرفت و بازی دو بر صفر یم شد دیگر خیلی از حرفها هم مطرح نمی شد.

جلالی با انتقاد از برخی رفتارها کنار زمین گفت: کمیته داوران و مسئولان سازمان لیگ باید روی برخی رفتارها نظارت داشته باشند. دو سه هفته است که وضعیت داوری ها با انتقاداتی روبرو شده و از سوی دیگر رفتارهای برخی کنار زمین بر این اشکالات دامن می زند.

سرمربی پیکان درباره مشکلات باشگاههای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف آنها در مواجهه با تیم های متمول عربی اظهار داشت:ما درگیر مشکلاتی هستیم که راه حلی را برایشان پیدا نمی کنیم. تا تیم های ما حذف می شوند می گوئیم آنها بازیکنان خوب خارجی داشتند، مربی مان اشتباه تعویض کرد و ... اما اینها راه حل نیست. من معتقدم تا 20 سال دیگر هم این روند ادامه داردو تیم های ما می روند و حذف می شوند. در داستان تیم امید هم این مسایل را سالهاست شاهد هستیم و دریغ از یک راهکار.تمام کشورهای دنیا بعد از جام جهانی گروههای تحقیق درست کردند و سمینار و کنفرانس می گذارند تا بعد از مدتی اطلاعات را به مربیان خود بدهند اما ما نمی دانیم جام جهانی چه پیامی برایمان داشته است.

جلالی درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر گفت: خب این برنامه ریزی از قبل بوده است. من در کل خوب نمی دانم اما اجتناب ناپذیر است.

سرمربی پیکان درباره بازگشت کی روش و وضعیت تیم ملی اظهار نظری نکرد.

برچسب ها: پیکان ، مجید جلالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها