PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
پلیس جمهوری چک هشت هوادار تیم ملی فوتبال اوکراین را پس از پایان بازی بامداد امروز (جمعه) لیگ ملت‌های اروپا بازداشت کرد.
کیهان ورزشی-
دقایقی پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال جمهوری چک و اوکراین که با نتیجه 2 بر یک به سود اوکراین پایان یافت هشت هوادار تیم میهمان توسط پلیس کشور میزبان بازداشت شدند. دلیل این بازداشت‌ها از سوی پلیس جمهوری چک تلاش هواداران تیم ملی فوتبال اوکراین برای ورود به زمین ورزشگاه والنتی اعلام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین پس از این حادثه تلاش کرد هواداران بازداشتی توسط پلیس جمهوری چک را آزاد کند. هزار هوادار تیم ملی فوتبال اوکراین برای تماشای نخستین بازی این تیم در لیگ ملت‌های اروپا راهی جمهوری چک شده بودند. خبر دیگر از تیم ملی فوتبال اوکراین شکستن رکورد 10 ساله است.

اسپورت اکسپرس در این رابطه نوشت: برای نخستین‌بار در 10 سال گذشته حتی یک بازیکن از تیم محبوب و پرطرفدار دینامو کیف در ترکیب تیم ملی فوتبال اوکراین در نخستین بازی لیگ اروپا برابر جمهوری چک قرار نداشت.

در بازی بامداد امروز تیم ملی فوتبال اوکراین برابر جمهوری چک شش بازیکن باشگاه شاختار و بازیکنانی از باشگاه‌های زاریا، شالکه، خنت و گنت بلژیک حضور داشتند. این برای نخستین‌بار از روز یک ماه ژوئن 2008 میلادی بود که بازیکنی از تیم دینامو کیف در ترکیب تیم ملی فوتبال اوکراین قرار نمی‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار