PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کیهان ورزشی-
اواسط هفته گذشته  با تصمیم فدراسیون فوتبال و موافقت کروش امیر حسین حسینی بعنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی فوتبال ایران منصوب شد. این فرد در زمان ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال با حمایت وی مدیریت روابط عمومی فدراسیون را عهده دار بود که در همان روزها نیز درباره عملکرد وی  و اینکه تحت تاثیر برخی جریانات اختاپوسی قرار دارد، مطلبی را منتشر کرده بودیم.  با روی کار آمدن مهدی تاج و به دلیل برخی انتقادات به عملکرد فرد ذکر شده، وی از این مسئولیت کنار رفت و مدتها نیز خبری از او نبود تا اینکه حالا با مسئولیتی مهم به فدراسیون برگشته است.
درباره اینکه چه کسی مدیر رسانه ای جدید را به کی روش معرفی کرده و وی-فردی که سررشته ای از فوتبال ندارد و در حرفه ای دیگر فعالیت داشته- با فشار و لابی کدام جریان به فوتبال بازگشته حرف و حدیث هایی شنیده می شود اما سوال دیگر درباره این انتصاب این است که آیا مدیر رسانه ای جدید تیم ملی زبان انگلیسی که لازمه فعالیت در آن پست است را بلد است؟
مسلما کروش که یک مربی حرفه ای است و روی این پست حساسیت زیادی دارد پاسخ این سوال را می داند اما امیدواریم مسئولان فدراسیون هم درباره این مسئله و اساسا این انتصاب بودار شفاف سازی کنند و خیلی روشن بگویند چه کسی یا کسانی به این فرد بدهکار هستند که باید در هر مقطعی و در دوره هر رییس فدراسیونی صاحب پست-آنهم پستی حساس که فردی متبحر، فوتبالی و البته محرم را می طلبد-باشد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار