PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای انجام یک بازی دوستانه با ازبکستان بعد از ظهر امروز تهران را به مقصد تاشکند، ترک خواهند کرد.


کیهان ورزشی-


تیم ملی فوتبال ایران امروز صبح از ساعت 10 تمرینات خود را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.اعضای تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 9 و 30 دقیقه به ورزشگاه آزادی آمدند.

* ملی‌پوشان ابتدا بدن‌های خود را با روپایی زدن گرم کردند تا آماده تمرین پرفشار کارلوس‌کروش شوند.

* اعضای کادر فنی با لباس سبزرنگ، کروش با لباس قرمز و ملی‌پوشان با لباس سفید در ورزشگاه حاضر شدند.

* اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همچنان از لباس آدیداس استفاده می‌کنند.

* بعد از گرم کردن دروازه‌بانان از سایر بازیکنان جدا شدند. سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده  و علیرضا بیرانوند زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات خود را آغاز کردند.

* ابتدا مربی دروازه‌بانان با ضربه زدن به توپ از فاصله نزدیک بدن‌های دروازه‌بانان را گرم کرد تا آماده بازی پرفشار شوند.

* روزبه چشمی از ابتدای تمرین به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام داد و مشغول دویدن دور زمین بود.

*کارلوس کروش به گوشه‌ای از زمین آمد و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

* ملی‌پوشان در قسمتی از تمرین خود به 5 گروه تقسیم شدند و کارهای پاس‌های تک ضرب و همچنین ضربه زدن توپ با سر را تمرین کردند.

* کروش زمانی که به گوشه زمین آمد با بعضی از خبرنگاران خوش و بش کرد و به آنها خسته نباشید گفت و بعد به میانه زمین آمد و با دستیاران خود گفت‌وگو کرد.

* ملی‌پوشان با دستور کادر فنی به استراحت چند دقیقه‌ای پرداختند و بعد از نوشیدن آب به میانه‌های زمین آمدند و به 5 گروه تقسیم شدند و مشغول تمرین آقاوسط شدند.

* سامان قدوس با توجه به اینکه ساعت 6 صبح به ایران آمد به دستور کارلوس کی‌روش به استراحت پرداخت تا بعد از ظهر همراه ملی‌پوشان تهران را به قصد تاشکند ترک کنند و در بازی با ازبکستان به میدان برود.

* در ادامه ملی‌پوشان به 5 گروه 4 نفره تقسیم شدند و با توجه به اینکه یک حلقه‌ای 4 نفره تشکیل دادند به ضربه سر از فاصله نزدیک تمرین می‌‌کردند. در این تمرین بعضی بازیکنان ضربه‌هایی می‌زدند که باعث شد خنده به اردوی ملی‌پوشان اضافه شود.اشکان دژاگه،مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و میلاد محمدی از بازیکنانی بودند که با روحیه بالا تمرینات خود را پیگیری می‌کردند.

* کارلوس‌کروش به سمت دروازه‌بانان رفت و عملکرد سه سنگربان تیم ملی را از نزدیک مشاهده کند. او با دقت عملکرد دروازه‌بانان را مشاهده می‌کرد.

*در تمرین دروازه‌بانان مربی تیم ملی از پشت محوطه جریمه به دروازه شوت می‌زد تا دروازه‌بانان نسبت به این توپ واکنش نشان دهند. در این تمرین علیرضا بیرانوند هم به سمت دروازه‌بانان شوت می‌زد. در این قسمت از تمرین کارلوس کروش نکات مهمی را به مربی دروازه‌بانان گوشزد می‌کرد تا با دقت تمرینات خود را انجام دهند. 

* بعد از سوت دستیاران کی‌روش تمرین این قسمت از ملی‌پوشان به پایان رسید و به سمت گوشه‌ای از زمین رفتند تا با خوردن آب استراحت کنند. در این صحنه کروش به برخی از بازیکنان گفت با بر تن کردن کاور به میانه‌های زمین بیایند. در این لحظه دستیاران کی‌روش 4 دروازه کوچک در قسمت‌هایی از زمین مستقر کردند تا ملی‌پوشان آماده این قسمت از تمرین شوند. در این لحظه بازیکنان تیم ملی به دو تیم 5 نفره تقسیم شدند و به سمت دروازه‌های کوچک مستقر در زمین تمرین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که مارکار آقاجانیان تاکید می‌کرد بازیکنان با پاس‌های تک ضرب به سمت دروزاه حرکت کنند.

*در یک تیم بازیکنان کاور آبی‌رنگ ورویا غفوری، آرمین سهرابیان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید عزت‌اللهی مقابل تیم سفیدرنگ که بازیکنانی شامل اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امینی، مهدی طارمی و رامین رضائیان قرار داشتند بازی کردند.در قسمت دیگر بازیکنان کاور نارنجی رنگ امید ابراهیمی، مجید حسینی، پژمان منتظری، صادق محرمی و احسان حاج‌صفی قرار داشتند و در تیم کاور مشکی‌رنگ مسعودشجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، علی‌قلی‌زاده و علی کریمی، بعد از انجام این تمرین به دستور کروز ملی‌پوشان به میانه زمین آمدند و با سوت کروز استارت سریع به سمت دروازه را انجام دادند.بعد از انجام این تمرین  تیم‌ها تغییر کرده و کاور آبی‌رنگ با نارنجی و تیم سفید با تیم کاور مشکی رنگ فوتبال دروازه کوچک را انجام دادند.دوباره به دستور کروز به میانه‌های زمین آمده تا استارت رفت و برگشت سریع به سمت دروازه را انجام دهند.

* کروش و کادر فنی در میانه‌های زمین با دقت تمام بازیکنان را زیر نظر داشتند تا از عملکرد ملی‌پوشان مطلع شوند.

* سه دروازه‌بان تیم ملی که زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و در بعضی صحنه‌ها علیرضا بیرانوند هنگام استراحت عملکرد ملی‌پوشان را نظاره‌گر بود.

* دوباره بعد از دویدون و گرم کردن تیم‌ها باز هم تغییر کردند و تیم نارنجی با تیم سفید و تیم ملشکی با تیم آبی‌رنگ فوتبال دروازه کوچک را انجام دادند.

* از نکات قابل توجه اینکه از شوخی پژمان منتظری و مارکار آقاجانیان اشاره کرد چراکه مارکار آقاجانیان تاکید می‌کرد شما در بدو بازی شکست خوردید و پژمان منتظری تاکید می‌کرد ما یک بازی در فوتبال دروازه کوچک شکست خوردیم.

* روزبه چشمی همچنان با مربی بدنساز تیم ملی به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت  و در بعضی صحنه‌ها استراحت می‌کرد و کارهای کششی انجام می‌داد.

*در قسمت‌هایی از تمرین دروازه‌بان تیم ملی می‌توان به ضربه‌های بلند اشاره کرد چرا که لوپز مربی تیم ملی به میانه‌های زمین آمد تا دروازه‌بانان از سمت دروازه به سمت لوپز ضربه بلند را تمرین کند. در این لحظه کروش بازیکنان را فراخواند تا به میانه‌های زمین بیایند جدال برای اینکه مشخص شود چه تیمی پیروز از بازی خارج شده، بازیکنان با هم شوخی می‌کردند در این لحظه اشکان دژاگه می‌گفت ما پیروز شدیم در صورتیکه تیم نارنجی ومشکی بیشترین برد را در بازی فوتبال دروازه کوچک داشتند. واکنش بازیکنان نسبت به این موضوع و شوخی اشکان دژاگه سوژه عکاسان ورزشی شد. در این لحظه علیرضا بیرانوند، اشکان دژاگه، علی کریمی، امیر عابدزاده از میانه‌های میدان به سمت دروازه ضربه زدند تا به تیرک برخورد کند که این اتفاق نیفتاد و خنده بر روی لب بازیکنان آمد.

* کریم انصاری‌فرد و امیرعابدزاده به همراه هم مسابقه ضربه زدن به تیرک دروازه را انجام دادند که باز هم هیچ کدام از این بازیکنان موفق نشدند توپ را به تیر دروازه بزنند.

* در پایان تمرین وحید امیری، امیر عابدزاده، امید ابراهیمی، مهدی طارمی به سرد کردن پرداختند و کارهای کششی را انجام دادند و به سمت رختکن رفتند.

* کروش به همراه کروز و دستیارانش چند دقیقه‌ای با هم صحبت کردند.

تیم ملی امروز عصر تهران را به مقصد تاشکند ترک می کند تا 20 شهریور یک بازی دوستانه با ازبکستان انجام دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار