PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر چه ما امروز بهترین تیم فوتبال آسیا هستیم و این برتری در فوتبال ساحلی و فوتسال مردان و زنان نیز وجود دارد اما اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم این برتری میرا و رو به سکون خواهد بود.




کیهان ورزشی-


مهدی تاج در افتتاحیه ششمین فستیوال فوتبال پایه کشور (زیر ۱۲ سال) که امروز دوشنبه ۱۹ شهریور در ساوجبلاغ برگزار شد با اشاره  به اهمیت فوتبال پایه گفت: ما باید بهترین شرایط را برای نونهالان؛ نوجوانان و جوانان فراهم کنیم. برگزاری این فستیوال‌ها برای افراد دوراندیش بیانگر این است که فوتبال در ایران زنده است و فردای آسیا از آن ماست.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ما امروز بهترین تیم فوتبال آسیا هستیم و این برتری در فوتبال ساحلی و فوتسال مردان و زنان نیز وجود دارد اما اگر این فستیوال‌ها برگزار نشود این برتری میرا و رو به سکون خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: این ششمین فستیوالی است که برای پسران برگزار می‌شود. برای دختران نیز چهار فستیوال برگزار شده که نشان می‌دهد ما در فوتبال، گلخانه‌ای عمل نکرده‌ایم و در تمام مجموعه‌ها به دنبال بهترین استعدادهای کشور بوده‌ایم.

تاج تصریح کرد: ما در کل لیگ‌های کشور اعم از لیگ برتر، دسته اول، دوم، سوم و ... بیش از ۵۰۰۰ مسابقه برگزار می‌کنیم اما استعدادهایی هستند که نمی‌توانند وارد این لیگ‌ها شوند و فاقد تیم هستند، بنابراین این فستیوال‌ها و تقسیم کشور به ۹ منطقه استعدادیابی نشان می‌دهد که همه کشور را در نظر گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور همچنین اعلام کرد: لازم است به ترتیب به تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پرداخت و نمی‌توان یک دفعه به تیم بزرگسالان توجه کرد.

برچسب ها: مهدی تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار