PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان از شکست تیمش برابر ایران ابراز نارضایتی کرد.
کیهان ورزشی-
هکتور کوپر بعد از شکست تیمش در دیدار دوستانه مقابل ایران در  نشست خبری اظهار داشت: در این بازی دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و حریف یک تیم معمولی نبود. خط دفاع و خط میانی ما بهتر از بازی قبلی بازی کرده اند. ما باید در خط حمله سخت کار کنیم.

وی تاکید کرد:  این یک بازی آزمایشی و البته تستی است، بنابراین من بسیاری از بازیکنان را به زمین فرستادم تا آنها را آزمایش کنم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در ادامه تاکید کرد: در بازی تاکتیکی من بیشتر کارها را انجام می‌دهیم، چه در حمله و چه در دفاع. ما در برابر یک تیم بسیار قوی بازی کردیم. بازیکنان زمان لازم برای تطبیق با تاکتیک‌های من دارند.

کوپر با اشاره به این موضوع که تیمش جوان شده است گفت: ما در شروع کار به جوانان توجه کردیم. بازیکنان تیم ملی جوانان در ماه اکتبر به بازی‌ها دعوت شده اند. ضمن آنکه زمان کافی تا مسابقات جام ملت‌های آسیا وجود دارد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در پاسخ به انتقاداتی که از خط حمله تیمش می‌شود گفت:  من در این 2 دیدار دوستانه شناخت لازم و  خوبی از تیم ملی ازبکستان به دست آوردم و در مدتی زمانی که تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده است باید روی نقاط ضعف مان کار کنیم .حتی در این مدت روی لیگ کشور تمرکز کرده و اگر لازم باشد بازیکنان جدید را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد. فراموش نکنید، کی‌روش بیش از 7 سال با تیم ملی ایران کار کرده و من 15 روز است که به اینجا آمده‌ام، ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست و طبیعی است که آن‌ها هماهنگی بهتری داشته باشند اما تا زمانی که تا جام ملت‌ها باقی مانده، سعی می‌کنیم تا هماهنگی به وجود بیاوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار