PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
صالحی امیری با رئیس اتحادیه کشتی و عضو اصلی کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
کیهان ورزشی- 

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و عضو اصلی کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سیدرضا صالحی امیری ضمن تاکید بر روابط بسیار خوب کشتی ایران با اتحادیه جهانی گفت: کشتی به عنوان ورزش اول و ملی ایران از توجه و محبوبیت فراوانی میان جامعه به خصوص جوانان برخوردار است و مردم تصویر بسیار خوبی از رابطه ایران و اتحادیه جهانی کشتی در ذهن دارند که بابت تمام حمایت‌هات صورت گرفته، از شما تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: مردم ورزش دوست ایران به این رشته و اتفاقات و حواشی آن بسیار حساس هستند و اخبار و رویدادهای آن را به صورت جدی پیگیری می کنند؛ به همین خاطر نیز درخواست دارم تا از کشتی ایران و علاقمندان بی شمارش حمایتی بیش از پیش به عمل آورید. 

در ادامه نناد لالوویچ ضمن خیر مقدم و تقدیر از صالحی گفت:: به خوبی از ظرفیت بالای کشتی ایران و همچنین تلاش‌های ارزشمند رسول خادم به عنوان رئیس دلسوز فدراسیون کشتی ایران آگاه هستم و شک نداشته باشید که از کشتی ایران به عنوان یکی از ارکان اصلی این رشته در جهان حمایت ویژه خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی ضمن تاکید بر رعایت جنبش المپیک و حرکت در مسیر این جنبش و منشور، همچون گذشته خواستار همکاری تنگاتنگ و همراهی کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار