PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: یک ریال از باشگاه استقلال حقوق نمی گیرم.


جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار حساس فردای تیمش برابر السد قطر اظهار داشت:آرزوی بزرگ و قلبی من این است که استقلال فردا دست به کار بزرگی بزند و بازی را سه بر صفر ببرد و من معتقدم این اتفاق خواهد افتاد. درست است که تیم السد هزینه زیادی کرده و بازیکنان بزرگی دارد اما یادمان نرود که ما استقلال هستیم و قبلا هم از این کارهیا بزرگ زیاد انجام داده ایم. نمونه اش پیروزی سه بر صفر برابر تیم ازبکستانی در ورزشگاه آزادی.

وی در ادامه افزود: من کنار تیم بودم و دیدم که بچه ها چه انگیزه ای دارند. آنها بین خودشان قرار گذاشته اند که در بازی فردا با تمام وجود در میدان حاضر شوند و حریف شان را سه بر صفر شکست دهند. آنها می دانند در فوتبال هیچ کاری نشد ندارد.

قراب درباره برخی اخبار مبنی بر ۵ پسته بودن وی در باشگاه استقلال گفت: این حرفها کدام است؟ بنده فقط عضو هیات مدیره هستم و البته نماینده این هیات در کمیته فنی تا اگر موضوعی در کمیته فنی به تصویب رسید آن را به اعضای هیات مدیره منتقل کنم. برای هیچکدام از این مسئولیت ها هم حقوقی نمی گیرم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره این موضوع که اجرایی شدن قانون منع فعالیت بازنشستگان سبب جدایی اش از استقلال خواهد شد گفت: اولا بنده نه حقوق می گیرم و نه پاداش و عیدی.یعنی این کار را برای عشقم انجام می دهم. از کودکی طرفدار این تیم بوده ام و هر وقت از من کمکی خواسته اند آمده ام. پیشکسوت باشگاه بودن با شغل دولتی داشتن فرق دارد. بنده برای ایثارگران عزیز کشورم همیشه احترام زیادی قائل بوده ام اما بنده نه جانباز هستم که برای ماندن در یک مسئولیت دنبال مدارک ایثارگری باشم و نه حقوقی دریافت می کنم. من فقط پیشکسوت باشگاه استقلال هستم.

وی افزود: یادمان نرود که باشگاه استقلال دولتی و با پول دولت اداره نمی شود که بگویند حضور ما خلاف قانون جدید است. استقلال یک ریال از دولت پول نمی گیرد و هزینه های آن از طریق اسپانسر باشگاه یعنی ایرانسل فراهم می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار