PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
فصل جدید لیگ قهرمانان در حالی آغاز می‌شود که پس از یک دهه تقابل رونالدو و مسی فقط در این مسابقات امکان‌پذیر است.
کیهان ورزشی-
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از فردا در شهرهای مختلف این قاره آغاز می‌شود؛ البته با این تفاوت که دیگر باید با ساعت پخش ۱۵:۲۳ خداحافظی کنیم چراکه یوفا تصمیم گرفته تا بازی‌ها در دو ساعت مختلف برگزار و امکان پخش بازی‌های بیشتری به شبکه‌های تلویزیونی داده شود. اینگونه درآمدزایی از طریق حق پخش و اسپانسرینگ هم افزایش پیدا می‌کند و پول بیشتری نصیب تیم‌ها می‌شود.
فصل جدید در حالی آغاز می‌شود که در دوره گذشته رئال مادرید توانست سیزدهمین قهرمانی خود را در این مسابقات تصاحب کند تا بیش از هر زمانی دست نیافتنی شود. اما این تیم با یک تغییر بزرگ نسبت به یک دهه اخیر لیگ قهرمانان وارد فصلی می‌شود که پایانش به مادرید ختم می‌شود. آنها دیگر کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود ندارند؛ بازیکنی که با کهکشانی‌ها ۴ قهرمانی اروپا را بدست آورد و عامل اصلی ۳ قهرمانی متوالی رئال در ۳ فصل گذشته مسابقات بود.
رونالدو به تورین جابجا شد تا پیراهن راه راه سیاه و سفید یوونتوس را بر تن کند و حالا با این تیم رویای قهرمانی در اروپا را جستجو کند. کاری که پیش از رئال مادرید با منچستریونایتد هم انجام داده بود. رونالدو دیگر تقابل مستقیم با لیونل مسی نخواهد داشت و میدان لیگ قهرمانان اروپا تنها جایی است که هواداران فوتبال این شانس را پیدا می‌کنند تا در صورت قرعه، تقابل این دو نابغه فوتبال جهان را تماشا کنند. 
لیونل مسی با یک پیراهن راه راه دیگر یعنی آبی و اناری بارسلونا حالا آسانتر می‌تواند به از میان برداشتن رئال مادرید و رسیدن به قهرمانی اروپا بیاندیشد. در روزهایی که پس از سالها او دیگر در جایی در میان ۳ بازیکن نهایی منتخب فیفا برای عنوان بهترین بازیکن سال ندارد، رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان می‌تواند راه بازگشتی به این لیست باشد. 
بارسلونا فصل جدید را با بازی خانگی مقابل آیندهوون شروع می‌کند و اتفاقا یوونتوس هم به اسپانیا می‌آید تا در مستایا به مهمانی والنسیایی برود که پس از چند فصل باردیگر به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است. البته در هفته اول بازی‌های مهمتر و جذابتری چون لیورپول-پاری‌سن‌ژرمن یا رئال مادرید-رم وجود دارد که نگاه‌ها را از تماشای مسی و رونالدو می‌دزد اما باید اعتراف کرد که رونمایی تورینی‌ها از رونالدو با پیراهن یوونتوس در اروپا جاذبه‌های خودش را دارد.
عرفان خماند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار