PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
نمایندگان کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب ۳ پیروزی و ۲ شکست شدند.
کیهان ورزشی-
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 73 ، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که تا به اینجا موفق به کسب 3 پیروزی و 2 شکست شده‌اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند پویا ناصرپور در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مقابل راماز سیلاگاوا از گرجستان به پیروزی رسید. وی در دیدار بعد با سفرشایف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 63 کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حسن محمد از مصر شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 77  کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند شاهین عفیفی در دور اول با نتیجه 10 بر یک مغلوب محموداف از قرقیزستان شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. 

در وزن 87 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 10 بر 3 تچکاسلیدزه از گرجستان را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف یاراشویچ از بلاروس می‌رود. در این وزن 22 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن 130 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 4  بر یک از سد فاتح بوزکورت از ترکیه گذشت. وی در دیدار بعدی با سارخان ممدوف از آذربایجان کشتی خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار