PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
اتحادیه فوتبال اروپا، پاداش‌های تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که نسبت به دوره گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است.
کیهان ورزشی-
 لیگ قهرمانان اروپا در حالی از فردا (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های اول تا چهارم رقابت‌ها آغاز می‌شود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پاداش تیم‌های حاضر در این مسابقات را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.

مطابق گزارش سایت اسپانیایی «مارکا»، همه 32 تیم مسابقات تنها برای شرکت در این رقابت‌ها، مبلغ 15.25 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. همچنین تیم‌ها به ازای هر پیروزی مبلغ 2.7 میلیون یورو و به ازای هر تساوی، مبلغ 0.9 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

بنابراین یک تیم با پیروزی در هر شش دیدار مرحله گروهی می‌تواند 16.2 میلیون یورو درآمد کسب کند. سایر درآمدهای باشگاه‌ها مطابق جدول زیر است:

* صعود به مرحله یک هشتم نهایی: 9.5 میلیون یورو
* صعود به مرحله یک چهارم نهایی: 10.5 میلیون یورو
* صعود به مرحله نیمه نهایی: 12 میلیون یورو
* صعود به فینال مسابقات: 15 میلیون یورو

همچنین تیم قهرمان علاوه بر پاداش صعود به فینال، چهار میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

این در حالی است که در فصل گذشته، اتحادیه فوتبال اروپا به همه تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ قهرمانان اروپا مبلغ 12.7 میلیون یورو پرداخت می‌کرد که این مبلغ، 2.55 میلیون یورو افزایش داشته است. همچنین هر تیم به ازای هر برد 1.5 میلیون یورو و به ازای هر تساوی 0.5 میلیون یورو دریافت می‌کرد که نسبت به پاداش‌های این فصل، شاهد افزایش قابل توجهی بودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار